De ultieme Case-mod

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 05:16
Hallo,

Ik heb samen met mijn collega een 'leuke' case-mod gemaakt. Onderdelen hebben we uit de misschien bekende Smokestop gehaald (waar zo'n ding wel niet handig voor is :)) Normaal had ik een temperatuur van stressed 55 graden of meer. Nu met deze koeling die op 10% van zijn capaciteit draait nog maar 27 graden!! 8)

Geluidsoverlast heb je eigenlijk niet meer dan een standaard kast. Dus misschien een ideetje voor jullie die bezig zijn met een gave casemod :)

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0023.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0011.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0012.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0016.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0028.JPG

Jullie reactie graag :)

Verwijderd

Wow Hovercraft PC wooehoeeeee die vliegt zo echt weg.
Wat een ding hee, komt die luchtkoeling uit een ventilatiesysteem voor een gebouw ofzo?

Zal ook niet echt geluidsloos zijn.

• DaTiezl
  • Laatst online: 09-02 18:43
w00t! dat ding is huge! 8)

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

UTM

Heb je ook pics met de "Smokestop" eraf? Het ziet er wel "w00t!" uit vind ik ;) Zijn er mischien specificatie's van dat ding? Kwil wel eens weten hoeveel DB die produceert :P

[ Voor 52% gewijzigd door UTM op 06-05-2004 16:30 ]

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Lijkt wel of je een turbo aan je kast hebt vastgemaakt :+

Obviously you're not a golfer

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 20:34
Lijkt wel op een Aero 7+ koeler maar waar loos je alle lucht die dat ding naar binne blaast?
of heb je gat in de 8er kant gezaagt? naast je I/O shield?
ik vind het wel cool tis weer eens wat anders dan waterchillers enz

[ Voor 23% gewijzigd door SmoothTweaker op 06-05-2004 16:34 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:05

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik zou wel een fan-guard installeren.. :)

Hier staat tekst

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Damn :o

Nog even en je kast vliegt weg :D :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

zorgt dat niet voor een gigantisch magnetisch veld in je pc? lijkt me niet echt lekker voor je pc stuff ;)

ziet er wel super uit :D

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 22:56
Sjaak_Afhaak schreef op 06 mei 2004 @ 16:30:
Ik zou wel een fan-guard installeren.. :)
zijn die wel verkrijgbaar in maatje "Big-ass" :o

Ook al getest op 100% capaciteit, of wordt het dat een beetje te leip

[ Voor 19% gewijzigd door drienties op 06-05-2004 16:33 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
zelf dremelen , maar wtf kun je met oordopjes in achter je pc :P

Verwijderd

Zoals de non zei tegen de Paus: Holy crap, that thing is huge! ;)
Wat trekt dat ding aan verbruik? En blaast hij naar binnen of zuigt hij naar buiten?

Verwijderd

tja.. dit is natuurlijk ook een marnier om de zomer door te komen :P
wat nou waterkoeling, straaljager werkt veel beter :P

coole keesmod man :)

• ControlFreak
Gipsy King schreef op 06 mei 2004 @ 16:33:
zelf dremelen , maar wtf kun je met oordopjes in achter je pc :P
Neej joh pas als hij op 100% draait maakt hij maar 75db op de capaciteit dat wij hem gebruiken is hij niet eens 40db dus qua geluid valt het reuze mee...

het oorspronkelijke idee was 2 van die koelers te plaatsen... 1 voor aanzuigen en 1 wegblazen maar daar post ik nog wel weer een keer over.

Het ding komt uit een Smokestop (staan op NS stations enzo) gemaakt door een bedrijf Zwartwoud vlakbij in de buurt van waar ik woon/werk kijk maar eens op hun site www.smokestop.nl

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 10:15
Uber vet :P maar die kast screeuwt gewoon nogom een paint job en evt nog wat meer modjes zoals bv raampje oid (zo is de kast nogal saai, al helemaal naast zo'n ding)

• Exigence
  • Laatst online: 21:10

Exigence

dnkroz

Lekker om hiermee naar een lan te sjouwen :P

Verwijderd

Wel vet, maar niet voor iedereen zomaar te doen, want zo'n Smokestop kost rond de 500,- dacht ik, leuk als je er goedkoop aan kan komen, maar anders kan je beter meteen een promie kopen.

• ControlFreak
Exigence schreef op 06 mei 2004 @ 16:42:
Hij staat vanavond op een lan party op mijn werk :D

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 21:41
leuk voor de snorharen van je kat :)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Exigence schreef op 06 mei 2004 @ 16:42:
Ja, idd mijn kast weegt vol al 20 kilo, wat weegt dat ding dan niet.
Til je je kapot aan, wel leuk idee, wacht met smart op de resultaten van 2x zo een ding.

Btw. Wa kostda?
Geen goedkoop grapje lijkt me.

Verwijderd

haha tegek. Ziet er wel vet uit!!

*edit* kzie het al, zijn alweer 10 posts bijgekomen voordat ik poste */edit*

TEGEK !! _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 16:50 ]

• ControlFreak
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 16:44:
Wel vet, maar niet voor iedereen zomaar te doen, want zo'n Smokestop kost rond de 500,- dacht ik, leuk als je er goedkoop aan kan komen, maar anders kan je beter meteen een promie kopen.
Nou ik zou je uit je illusie halen alleen die koeler kost al bijna 500 euro... Smokestop zit volgens mij rond de 4000 tot 5000 maar dat weet ik niet... Ik werk er niet mee namelijk :)

Verwijderd

ik zou wel iets van een fingerguard maken want als dat ding iets aanzuigt if je vinger komt erin dan heb je feest dan wordt je vinger met een aardige snelheid je kast in gelanceerd

ik denk dat als je er een pc schroefje in laat vallen dat hij dwars door je mammaplank heen vliegt

• Exigence
  • Laatst online: 21:10

Exigence

dnkroz

fooker schreef op 06 mei 2004 @ 16:46:
[...]

Ja, idd mijn kast weegt vol al 20 kilo, wat weegt dat ding dan niet.
Til je je kapot aan, wel leuk idee, wacht met smart op de resultaten van 2x zo een ding.
Gaat niet zozeer om het gewicht, maar meer om de lompheid van het geheel :P Als je hem met een flinke klap neerzet dan flikkert het zijpaneel eraf 8)7

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
ControlFreak schreef op 06 mei 2004 @ 16:49:
[...]

Nou ik zou je uit je illusie halen alleen die koeler kost al bijna 500 euro... Smokestop zit volgens mij rond de 4000 tot 5000 maar dat weet ik niet... Ik werk er niet mee namelijk :)
:o

Kun je dan niet beter gaan PhCH en?
Heb je betere temps, afgezien dat dit veel L33Tz0r uitziet.

• BioHazard
  • Laatst online: 15:25

BioHazard

*\o/*

Aero'tje :+
Lol dat ding is echt f0ckn huge! :9
Dacht altijd dat mijn ding herrie maakte met 5 casefans :D

• wauswaus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 19:45
jóóóóó dan!!!

misschien nog een leuk modje...aan de voorkant waar dat mega úber ding zn lucht aanzuigt een lange flexibele buis maken en dan bijv. in de winter uit het raam hangen :+
zuigt nog koudere lucht aan (als da al nodig is :P )

"Software is like sex: it's better when it's free."

• ControlFreak
Bi0Hazard schreef op 06 mei 2004 @ 16:51:
Aero'tje :+
Lol dat ding is echt f0ckn huge! :9
Dacht altijd dat mijn ding herrie maakte met 5 casefans :D
Voor het ultieme resultaat hebben we er geen casefans ingebouwd. Nog een bijkomend voordeel je hebt nooit meer last van stof :P

Verwijderd

nee. geen stof mee nee.. wel een syscase die 5 cm boven je bureau zweeft :D maar erg gaaf.. alleen... wat voor heatsink heb jij? :P die zalmann blaas je helemaal krom lijkt me...

• BioHazard
  • Laatst online: 15:25

BioHazard

*\o/*

ControlFreak schreef op 06 mei 2004 @ 16:57:
[...]

Voor het ultieme resultaat hebben we er geen casefans ingebouwd. Nog een bijkomend voordeel je hebt nooit meer last van stof :P
Neej dat ding blaast het wel weg :X

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

whehe, erg gaaf :D wat voor type motor is het? anders kun je em misschien nog in snelheid regelen, en dan kan ie erg stil worden!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Hehe leuk bedacht.. Nu nog een heatsink vinden die een heel groot oppervlakte heeft zodat het de warmte optimaal kan afgeven. wat zijn trouwens je specs?

Verwijderd

OMG wat een ding, ik zou wel die beige kast nog een kleurtje geven ;)

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 20:21
als je er nou een lange flexible slang aan maakt kan je die stofzuiger op de grond plaatsen en dan de lucht naar je kast blazen via de slang :)
lijkt me ook handiger op een LAN

Verwijderd

Goed plan om mn pc wat stiller te maken :D Dit is nog stiller en koeler (letterlijk en figuurlijk) dan mn Delta-fan :D

Uber _/-\o_

Maar ben ik nou de enige die iets opmerkt over de foto's..

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0023.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0011.JPG

Daar zit ie toch niet hetzelfde 8)7 (als het wel klopt, sorry, het is al laat 8)7 )

Heb je hem een keer omgedraaid? :)

• Entity_Razer
  • Laatst online: 05-03-2025
laatste pic is veel cooler :)
>:)

Maar idd verf hem en probeer anders eens neon lampen in die blower te steken ? 8)7

Cool effect op lans,en misschien strobo ook? ;)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 27-01 12:34
en ??? waar blijven de leds ?

LinkedIn
BlackIntel

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:50

SiGNe

Ook hoi!

Wat voor systeem zit er eigenlijk in?

Niet?
[Specs]

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuke hamstermolen :+ . En je kaarten blijven gewoon zitten? >:) Nu nog een aan de andere kant :Y)

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
je hebt wel een game control ding apparaat ( dat vage kleine toetsenbordje voor de kast) en dan werk je op een 14" scherm :X
maar wel gaaf :D

BramBoterham

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:00

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dat rare ding heet toch Nostromo N52 of niet?

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

goeie grap hoor, maar dat fan-geval is er gewoon voor de foto even tegenaan gezet.
kijk dan naar dat systeem. als dat van een casemodder moet zijn dan eet ik m'n schoen op. die monitor is helemaal om te huilen.

op die foto's is het helemaal duidelijk: zoals terecht opgemerkt staat ie zelfs een keer op de kop in het houten bakje. :O

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

kan je met dat ding ook je haar fohnen? vast wel _/-\o_

• UTM
  • Laatst online: 07:01

UTM

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 18:45:
Goed plan om mn pc wat stiller te maken :D Dit is nog stiller en koeler (letterlijk en figuurlijk) dan mn Delta-fan :D

Uber _/-\o_

Maar ben ik nou de enige die iets opmerkt over de foto's..

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar zit ie toch niet hetzelfde 8)7 (als het wel klopt, sorry, het is al laat 8)7 )

Heb je hem een keer omgedraaid? :)
Je hebt gelijk. Hij is idd anders op de laatste foto. Omgedraaid denk ik :)
MrJayMan schreef op 06 mei 2004 @ 19:13:
goeie grap hoor, maar dat fan-geval is er gewoon voor de foto even tegenaan gezet.
kijk dan naar dat systeem. als dat van een casemodder moet zijn dan eet ik m'n schoen op. die monitor is helemaal om te huilen.

op die foto's is het helemaal duidelijk: zoals terecht opgemerkt staat ie zelfs een keer op de kop in het houten bakje. :O
Zat ik eigenlijk ook een beetje aan te denken :o. Vandaar ik ook om foto's vroeg met de Cooler eraf w03f in "De ultieme Case-mod"

[ Voor 36% gewijzigd door UTM op 06-05-2004 19:22 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
MrJayMan schreef op 06 mei 2004 @ 19:13:

w03f schreef op 06 mei 2004 @ 19:20:
Zat ik eigenlijk ook een beetje aan te denken :o. Vandaar ik ook om foto's vroeg met de Cooler eraf w03f in "De ultieme Case-mod"
Ik vond het al zo raar dat hij de prijs niet wist/zei of meteen heeft gezecht dat-ie hem gekregen heeft.
Maar toen MrJayMAn dat zei ben ik naar de foto's gaan kijken en ik vind het wel heel toevallig dat de koeler steeds onder de zelfde hoek staat en nergens draait terwijl de pc wel aan staat (aan de led's en het beeld te zien)...

[ Voor 10% gewijzigd door DeeD2k2 op 06-05-2004 19:27 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Thrillseekah
  • Laatst online: 15-10-2025
ook die bevestigins bouten steken heel veel uit net of ze nergens in steken *fake dus denk maar wel lijp ide

Verwijderd

sweet :)
langs waar verdwijnt de lucht eigelijk?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 19:30 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ging voor draagbaarheid en koos de kleinere broer:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/phunc/DSC00808.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/phunc/DSC00810.JPG

• CME86
  • Laatst online: 10-02 21:11
Hoe heb jij deze koeler aangesloten, heb er namelijk ergens een zien liggen, een iets kleinere als deze, die had een soort flatkabel met 7 aders. maar hoe je hem dus moest aansluiten weet ik niet, en als je het geheel uit de blaas-toren haalt, en dus het binnen werk gaat bekijken zie je dat er allemaal electronica bovenop zit. echter zou ik graag willen weten hoe je hem hebt aangesloten.

Verwijderd

/me bookmarkt, voor het geval er bij de GoT-verkiezingen een categorie is voor de grootste bedrieger :P

Verwijderd

kun je beter het koelelement van de vriezer erin zetten :+

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

:D :D Whahoe, dit is de eerste fan met een PC zullen we maar zeggen, die verhouding is way of the scale! Extreem gewoon, heerlijk! :9

Je mag wel oppassen dat die blower niet alle onderdelen van je mobo blaast! :+

Use the Search Luke...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

veel betere temp voor de kweek :7 misschien nog iets te veel

[ Voor 8% gewijzigd door PipoDeClown op 06-05-2004 20:01 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

kun je je processor flink overklokken :P

• The-Freak
  • Laatst online: 28-05-2023
Leuk idee,
Zet een vliegersbril op zet em op zijn allerhardst en ga flightsimmen, realistiser kan niet. :+
Maar ik vraag me toch af, zo'n ding vraagt denk ik toch wel redelijk veel stroom, waar haal je dat zo vandaan en hoe heb je hem op 10% gezet. Tevens vindt ik 40 Db redelijk veel, Hoe heb je dat gemeten?

Verwijderd

kan met een microfoon aan je pc. met een programmaatje opnemen en kijken hoeveel db het is

Verwijderd

Doet me denken aan zo'n hamster-ren-rad.

Lijkt me kikk'n, vier hamsters erin laten rennen die voor de airflow zorgen. En als je honger krijgt zet je gewoon die turbine even aan, kun je uit je voeding de geproduceerde filet americain aftappen :D })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:22:
kan met een microfoon aan je pc. met een programmaatje opnemen en kijken hoeveel db het is
:? ??? Hoe wil je die ijken dan??? :?

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-02 22:35

Erw

Wow kun je tijdens het computeren, ook nog de was drogen, ben wel benieuwd naat je themps

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• n1ck
  • Laatst online: 09-02 22:34
OMG .... dit is nou nog eens een ventilatortje :p .. volgens mij maakt dat ding echt wel een takke herrie :D .. maar ziet dr echt super vet uit !

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06-2025

Vermicellisoep

Nonsultant

Niet de ultieme casemod, wel de ultime koelmod.

Ik heb hier ook nog zo'n ding liggen (tweederde diameter ongeveer en minder diep) ook maar eens aansluiten :P

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

denk nie dat ie water dicht is :+

Verwijderd

nou... lawaai zal wel meevallen denk ik eerlijk gezegd... zoveel herrie maken die radiaaltjes niet (dis toch een radiaal? O_O ) wil nog STEAD weten hoet met sink zit :P jah.. heo echt die is vraag ik me off af, idd.. foto zaten me al dwars... hak ik reply over moetene openen... en DIE SINK! laat zien... :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 20:40 ]

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:05

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Toevallig! Vanmiddag zat ik ook met een soort gelijk ding in mijn handen. Dat was dan een dubbele blower van een autokachel. Is iets kleiner maar waren er 2 aan elkaar. Dat ding was nog 12volt ook, het koste 98 euri. Ik zat er toen ook leuke toepassingen voor te bedenken. Maar door de rare vormen (bedoeld om in auto te bouwen dus zaten er rare kappen omheen) kon ik er niks mee.
Misschien kan je nu mee doen aan zo een vreemde chinees koel wedstrijd :P , was een keer een post van op de FP. Die lui hadden ook de meest rare lucht koelers.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:37:
nou... lawaai zal wel meevallen denk ik eerlijk gezegd... zoveel herrie maken die radiaaltjes niet (dis toch een radiaal? O_O ) wil nog STEAD weten hoet met sink zit :P jah.. heo echt die is vraag ik me off af, idd.. foto zaten me al dwars... hak ik reply over moetene openen... en DIE SINK! laat zien... :P
wat zeg je?

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06-2025

Vermicellisoep

Nonsultant

ff mijn radiaalfannetje uit de kast geplukt *Vermicellisoep blaast stof eraf :9*

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~joen/tblow1.JPG
clickable

Ter vergelijking een oude (850mb :*)) hd ernaast. Lang niet zo groot als die koe van de TS maar daarintegen wel toepasbaar ;)

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

Oeh lekker overclocken is dit... :9~

Weinig over te melden... 1 punt: Mod hem verder ook nog qua uiterlijk, zowel de kast als dat grote rad ernaast.. :+ Dat zou wel erg mooi zijn... :)

• mambo No5
  • Laatst online: 19:18

mambo No5

Bad Apple?

* mambo No5 wilt niet weten wat er gebeurt als je dat ding helemaal open zet...
Als je een beetje pech hebt genereerd dat ding dusdanig veel luchtdruk dat je kast gaat vervormen of erger...

IMO compleet nutteloos dus, mits je genoeg uitgangen creeërt, de standaard fangaten achterin de kast zullen niet echt afdoende zijn lijkt me.. :/

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 20:34
word je zelf niet opgezogen als je er8er zit?????

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04-2025
ik zou er toch even een vuist/fingerguard voor zetten :+

wel leuk idee, met zon grote fan hoef je niet veel toeren te maken, en je kan ook nog eens flink oc-en :)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

denk dat je wel een redelijke airflow heb op deze manier.. >:)

• ControlFreak
Hey jongens, zoals een paar hier al hebben opgemerkt werkt deze koel-mod dus ook niet... het zou wel kunnen deze koelmotor volledig warmtegestuurd is, maar zoals ik al zeg dit werkt niet. Trouwens als ik hem op de helft van het topvermogen zou zetten zou hij mijn proc eruit zuigen.... lijkt me niet zo slim.

Als er een top-of-the-fakes komt dan hoop ik er nu toch echt wel in te komen... 3 pagina´s reacties....

greetz

ps. Dit was gewoon een grapje... ik hoop niet dat er teveel consequenties aanhangen :)

Verwijderd

ach, van mij heeft deze de UltiemeCaseMod-Fop wel gewonnen ;)

• Seers
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik zou het ontwerp sturen naar Coolermaster naar aanleiding van de Jet 7
Van dat het realistischer kan :P

Kijken wat ze erop antwoorden. :)

• ControlFreak
LJ LIGHTNING schreef op 06 mei 2004 @ 19:03:
je hebt wel een game control ding apparaat ( dat vage kleine toetsenbordje voor de kast) en dan werk je op een 14" scherm :X
maar wel gaaf :D
FF voor de record het is een 15" scherm en ik had er idd een 22 inch bij moeten zetten om het idd geloofwaardiger over te laten komen... (hadden we ook nog wel staan |:( ) En dat rare toetsenbordje is idd een nostromo N52

• ControlFreak
-Fallout- schreef op 06 mei 2004 @ 17:29:
Hehe leuk bedacht.. Nu nog een heatsink vinden die een heel groot oppervlakte heeft zodat het de warmte optimaal kan afgeven. wat zijn trouwens je specs?
Het pc'tje wat er bij staat is trouwens een "gewone" game pc AMD 3000+ met 1GB intern 120GB hardeschijf met 8MB cache en een GeForce FX5600 van Asus

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04

timovd

Voorsprong door techniek

Goed afgekeken van de Jet4.
Ik zou dat ding wel ergens anders neerzetten ipv op je bureau.
Het je verder nog fans in je sys, of heb je de rest passief gekoeld?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

timow schreef op 07 mei 2004 @ 10:21:
Goed afgekeken van de Jet4.
Ik zou dat ding wel ergens anders neerzetten ipv op je bureau.
Het je verder nog fans in je sys, of heb je de rest passief gekoeld?
Lees nou even gewoon. Die jongen geeft net aan dat het een geintje was en dat dit dus helemaal niet werkt.

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Ziet er wel extreem uit. Niet echt praktisch maar het idee is leuk.
Dat speciale game-apparaatje, links van het toetsenbord, is dat nou echt een handig ding om mee te gamen?

Verwijderd

Duke_Nukem schreef op 07 mei 2004 @ 12:13:
Hij heeft net toegegeven dat het een grap is :P Wat je ook al aan de plaatjes kon zien.. ;)

• Aphelion
  • Laatst online: 05-02 22:03
hehe, eerst zit dat ding boven, zonder gaten in de kast, en dan onder, zonder gaten in de kast :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 16:44:
dat valt nog te bezien, aangezien een prommie alleen de CPU koelt en dit gevaarte de gehele kast...

voor je hem aanzet wel ff schiphol vragen om toestemming... READY for take off 8)

• ControlFreak
Duke_Nukem schreef op 07 mei 2004 @ 12:13:
Dat speciale game-apparaatje, links van het toetsenbord, is dat nou echt een handig ding om mee te gamen?
Jah dat helpt echt. Als je hem tenminste goed instelt naar je eigen wensen dan is dit misschien wel de must-have van dit jaar...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ControlFreak schreef op 07 mei 2004 @ 08:32:
Hey jongens, zoals een paar hier al hebben opgemerkt werkt deze koel-mod dus ook niet... het zou wel kunnen deze koelmotor volledig warmtegestuurd is, maar zoals ik al zeg dit werkt niet. Trouwens als ik hem op de helft van het topvermogen zou zetten zou hij mijn proc eruit zuigen.... lijkt me niet zo slim.

Als er een top-of-the-fakes komt dan hoop ik er nu toch echt wel in te komen... 3 pagina´s reacties....

greetz

ps. Dit was gewoon een grapje... ik hoop niet dat er teveel consequenties aanhangen :)
Oh, in dat geval kan hij direct op slot })
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.