Het zal ongetwijfeld elementaire HTML kennis zijn maar na twee uur spitten in handleiding van Dreamweaver en het net geef ik het op...)
Ik zoek me suf en ik kan het niet vinden.
Gezocht onder "variabel", "textfield", "form" en verzin ze verder maar, van alles gevonden over PHP, ASP of wat voor server taal dan ook.
Maar dat zoek ik niet...
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen zodat hetgeen wat je invult in het tekstvak "meegenomen" wordt in de zoekstring?
Dit om een zoekbalkje te maken buiten de winkel om, maar dat je na het submitten toch je gezochte artikelen kan zien.
(het is een heel simpel framesetje (top en body) waar de zoekbalk in de top staat en het resultaat in de body moet komen)
Een regelrechte oplossing is nooit weg maar een zet in de goede richting is ook meer dan prima.... (zelfs beter)
Ik zoek me suf en ik kan het niet vinden.
Gezocht onder "variabel", "textfield", "form" en verzin ze verder maar, van alles gevonden over PHP, ASP of wat voor server taal dan ook.
Maar dat zoek ik niet...
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen zodat hetgeen wat je invult in het tekstvak "meegenomen" wordt in de zoekstring?
Dit om een zoekbalkje te maken buiten de winkel om, maar dat je na het submitten toch je gezochte artikelen kan zien.
(het is een heel simpel framesetje (top en body) waar de zoekbalk in de top staat en het resultaat in de body moet komen)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <form action="http://www.mijnwinkel.nl/shopXXXX/ productlist1/?_globalsearch=[waarde tekstveld]" method="post" name="form1" target="body"> <input name="tekst" type="text" id="tekst"> <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </form> </body> </html> |
Een regelrechte oplossing is nooit weg maar een zet in de goede richting is ook meer dan prima.... (zelfs beter)
[ Voor 13% gewijzigd door AKA_ACE op 06-05-2004 15:48 ]
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...