Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Mogen we misschien een stukje PHP code zien?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Maak eens een bestand dat het volgende bevat en post hier eens je form heen:DeathKnight schreef op 06 mei 2004 @ 15:33:
Bovenaan de vervolg pagina print ik een php info en daarin staat de eerste post waarde niet. Sorry van de topictitel. Ik zou eventueel het hele formulier wil willen posten maar dat is 70kb...
1
2
3
4
5
 | <pre> <? print_r($_POST); ?> </pre>  | 
[ Voor 8% gewijzigd door ripexx op 06-05-2004 15:36 ]
buit is binnen sukkel
- We Are Borg
 - Registratie: April 2000
 - Laatst online: 21:38

Gedeelte is meestal al goedDeathKnight schreef op 06 mei 2004 @ 15:33:
Bovenaan de vervolg pagina print ik een php info en daarin staat de eerste post waarde niet. Sorry van de topictitel. Ik zou eventueel het hele formulier wil willen posten maar dat is 70kb...
$waarde of $_POST['waarde']
Ja ik weet hoe ik een array moet uitprinten.. dat doet phpinfo() ook fijn voor de rest.ripexx schreef op 06 mei 2004 @ 15:36:
[...]
Maak eens een bestand dat het volgende bevat en post hier eens je form heen:
PHP:
 1 2 3 4 5 <pre> <? print_r($_POST); ?> </pre>
Maar alle waardes staan erin behalve die van het eerste hidden form field. De rest wel.
Als ik een leeg formulier maak werkt het wel. Dus er moet iets fout zitten in het formulier..
Ik ga ff knippen zodat het nog relatief compact en relevant blijf.
[ Voor 20% gewijzigd door me1299 op 06-05-2004 15:39 ]
Oke, volgens de website van PHP geeft phpinfo() alle EGPCS (Environment, GET, POST, Cookie, Server) data dus dan zou het weergegeven moeten worden, dit gebeurt dus niet dus wat doet dan mijn optie?DeathKnight schreef op 06 mei 2004 @ 15:37:
[...]
Ja ik weet hoe ik een array moet uitprinten.. dat doet phpinfo() ook fijn voor de rest.
Maar alle waardes staan erin behalve die van het eerste hidden form field. De rest wel.
buit is binnen sukkel
Daar staat de waarde ook niet tussen. Ik vermoed dat de waarde niet in de HTTP header staat.ripexx schreef op 06 mei 2004 @ 15:41:
[...]
Oke, volgens de website van PHP geeft phpinfo() alle EGPCS (Environment, GET, POST, Cookie, Server) data dus dan zou het weergegeven moeten worden, dit gebeurt dus niet dus wat doet dan mijn optie?
Oke dus het zit echt in het form, iets zorgt ervoor dat er problemen mee ontstaan. Zijn de resultaten bij Firefox hetzelde als bij IE?DeathKnight schreef op 06 mei 2004 @ 15:43:
[...]Daar staat de waarde ook niet tussen. Ik vermoed dat de waarde niet in de HTTP header staat.
buit is binnen sukkel
Als ik het hidden veld onderin m'n form zet gaat het overigens wel allemaal goed.RedRose schreef op 06 mei 2004 @ 15:46:
Kan je de source van dat complete form online gooien?
Source:
http://www.hostedscripts.nl/test/source.phps
Firefox maakt me momenteel niet zoveel uit, het moet iig in IE werken.
In firefox werkt het overigens wel!
Dus ik vermoed dat het door die WYSIWYG editor SPAW komt. Daar deze niet werkt in firefox en het primaire probleem zich verder niet voordoet lijkt het mij dat daar het probleem zit.
[ Voor 52% gewijzigd door me1299 op 06-05-2004 15:56 ]
Wat betreft je probleem dan.
[ Voor 25% gewijzigd door RedRose op 06-05-2004 15:59 ]