Ik snap hier ff helemaal niets van.
Ik heb een formulier met van alles en nog wat. Alles wordt goed gesubmit. Alleen heb ik een hidden field erin gezet, en die wordt niet gepost.
Maar als ik daaronder gelijk nog eentje neerzet wordt die wel gepost.
Na het posten van het formulier krijg ik wel de waarde test te zien. Maar stel je voor dat ik test eerst zet en daarna id, dan krijg ik alleen id te zien. Het is dus geen naamconflict oid.
Iemand een idee wat ik hier aan moet doen? Hij post de waarde gewoon niet. Misschien is m'n apache wel niet helemaal fris ofzo.
Ik heb een formulier met van alles en nog wat. Alles wordt goed gesubmit. Alleen heb ik een hidden field erin gezet, en die wordt niet gepost.
Maar als ik daaronder gelijk nog eentje neerzet wordt die wel gepost.
code:
1
2
3
4
| <div style='width: 955px; border: 1px solid #000000; background-color: #F7E06B; padding: 2px;' align='left'> <form action='submit/projecten.php' method='post' enctype='multipart/form-data' id='project'> <input type='hidden' name='id' value='8'> <input type='hidden' name='test' value='test'> |
Na het posten van het formulier krijg ik wel de waarde test te zien. Maar stel je voor dat ik test eerst zet en daarna id, dan krijg ik alleen id te zien. Het is dus geen naamconflict oid.
Iemand een idee wat ik hier aan moet doen? Hij post de waarde gewoon niet. Misschien is m'n apache wel niet helemaal fris ofzo.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen