In de Apple draad is het weer zover - eeuwige Mac / Windows discussies, leuke trolls, e.d. Bijvoorbeeld:
Gepost door cookie_mayhem - donderdag 6 mei 2004 - 12:12 - Score: 0 (Gemodereerd)
Ik snap alleen niet waarom het onderwerp 'Apple' word behandelt in Tweakers.net. Het systeem ziet er fraai uit, is snel en beschikt over 1 muisknop en is dus perfect voor de computeranalfabeet! Maar niet voor de Tweaker onder ons. Waarom zou Apple technisch en moeilijk doen over een patch die alleen maar bestemd is voor analfabeetjes. Het is gewoon goed wat ze doen: " Hier, druk op dat knop en installeer dit. U kunt op ons vertrouwen, het maakt je pc beter." Blind vertrouwen heet dat, hehehe
Gepost door cookie_mayhem - donderdag 6 mei 2004 - 12:57 - Score: 1 (Gemodereerd)
Vreemd hoeveel 'pro-Mac' & 'anti-pc' mensen hier modereren!! Schaapje, ik val jouw almachtige Mac OSX niet aan, ik zeg alleen dat Mac het lekker simpel houdt en dat is voor analfabeetjes een groot voordeel. Ik heb het nergens over 'beter' of 'slechter' dan microsoft. Lees nogmaals dan.
Afijn, pakt uw TMF-schaaf (c) (r) en schaaft!Gepost door darknight - donderdag 6 mei 2004 - 10:45 - Score: 0 (Flamebait)
Hehehe elke Mac gebruiker die ik tegen kwam, kraakte graag Windows af. Hoe slecht windows beveiligd was en hoe instabiel het niet was... Hoeveel Mac-gebruikers zullen achterkomen welke houding Apple bij deze lek genomen heeft... volgens mij niet veel en MacOs superior gevoel gaat maar door.