Ik heb de Addtronics 7896A 120 ATX server case gekocht.En natuurlijk kijk ik in die kast maar nu vraag ik mij af waar precies de harddisks geplaatst moeten worden.Heb wel een idee waarzo ze moeten komen maar ben daar niet helemaal zeker van.Is het de onderste 5.25''bay? En gelijk daaronder ook nog eens voor twee? En het lijkt wel of er helemaal bovenin ook wat weg gebouwd kan worden.Er zat iedergeval weinig beschrijving bij van hoe of wat.
Ik heb hem ook, en heb 4 HD's er in gehangen, ik heb losse brackets gekocht op een 5,25 inch ruimte te overbruggen naar de 3,5 van een HD, deze heb ik bovenin naast de floppy gemonteerd.
Verder een HD in de bijgeleverde HD RAIL en gewoon 2 HD's in het bijgeleverde 3,5" HD Rack die je voor je koelers of boven je CPU kan hangen
Verder een HD in de bijgeleverde HD RAIL en gewoon 2 HD's in het bijgeleverde 3,5" HD Rack die je voor je koelers of boven je CPU kan hangen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
De bijgeleverde HD rail waar zit ie precies?Op dinsdag 19 december 2000 21:21 schreef Vidra het volgende:
Ik heb hem ook, en heb 4 HD's er in gehangen, ik heb losse brackets gekocht op een 5,25 inch ruimte te overbruggen naar de 3,5 van een HD, deze heb ik bovenin naast de floppy gemonteerd.
Ik kan er geen wijs uit worden.Maar het zal wel goed komen denk ik.
Er zat ook een doosje bij met wat schroefjes enzo daar zaten ook twee van die witte plastice dingen bij waar zijn die voor ?