Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DeskMod]alluminium, glas, RVS Bureau

Pagina: 1
Acties:
  • 2.081 views sinds 30-01-2008

• Blackstealth
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11-2022
Veel meten zagen en schuren!!!!!!!!!!!

Wat heb ik allemaal gebruikt:

MDF plaat met aluminium look
2 houten balken (ophangsysteem van de mdf plaat)
2 x 3cm doorsnede rvs buis
2 x 1.5 cm doorsnede rvs buis
2 steunen gelast waar een 3 cm rvs buis overheen kan (smit)
2 kunstof doppen (1.5 cm doorsnede, steun op de vloer)
2 Messing doppen (3 cm doorsnede)
glasplaat

de prijs van dit geheel ligt zo rond de 100 euro schat ik want de glasplaat had ik nog.

mdf plaat met steunbalken tegen de muur geschroefd achter de rvs buis de steunen van de smit tegen de muur geschroefd daarna de rvs erover geschroven, geborgd, glasplaat erop en klaar is kees. klinkt makkelijk maar goed meten is het halve werk

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/deskfront.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/deskright.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/deskrightdown.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/deskside.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/deskunder.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/pcleft.jpg

Let op het diskettestation, heb ik in een cdrom bay ingebouwd, daarond is een bezel van mijn oude computer, ff eruit gedremeld, vind het best mooi gelukt

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/pcfront.jpg

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zeer netjes. Meteen voor zoveel draadloos gegaan zie ik, en terecht :) . Ik zou het zo willen hebben, maar dan zien de rest van m'n kamer er niet meer uit.

Hier staat tekst

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 22:02
dit ziet er strak uit, dit heeft zeker een hoog WAF faktor :P

Is de glasplaat special gehard of is dit een "gewone" glasplaat?

Reality beats fiction by far!

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sjeeeees!!!!! WAT MOOI!!!

Alsof PC en buro gewoon bij elkaar horen....

Petje af!!! Compliment!!!!

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Ziet er erg strak uit, alleen jammer dat je geen optische muis kan nemen zonder een muismat te gebruiken. Maar verder _/-\o_

Nooooh! Stahp!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
wat voor pc case is dat? en kan je dat plexiglas er ook af halen?

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 08:57
Zeer cool, lekker trendy look. Maar... ;) Ik vind de voorkant van je kast een beetje "raar". Niet echt lelijk ofzo, maar een beetje rommelig, waarschijnlijk komt dat door het kleurverschil. Maar nogmaals, petje af hoor. Zeer netjes afgewerkt.

• Blackstealth
@ Peertje, ja het is gelagerd glas, dat is verplicht vanaf een bepaalde maat.

@vermicellisoep ik heb idd een optische muis, ik heb nu dus een LEITZmat afgeleid van dat topic een paar weken geleden.

@ppleeuw het is een recom blackstealth met 3 windows maar ik ga 1 windows dichtmaken de rechtse want dat is een rommelige kant van m'n case, misschien lak ik hem wel dicht. dat plexi kan er vanaf maar dan is de case niet mooi meer gaat mbv van die dikke thumbscrews.

@johnnyburn die voorkant lijkt in het echt voornamelijk zwart er zit niet echt veel kleurverschil in, maar je hebt gelijk stealthed zal het er mooier uitzien, maar dat ga ik nog eens helemaal uitvogelen.

Verwijderd

Kijk dat is nou eens een bureau. Hmm dan is mijn bureau toch maar lelijk.

Alleen de achterwand vind ik zelf niet zo heel mooi.
Bij bv praxis kun je een soort traanplaat achtig HDM wand panelen kopen. Die zijn heel mooi voor achter zo bureau.

En nee ik heb niet over die lelijke traanplaat folie.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:06

NoTimeRemains

I know

pakt je optische muis dan wel goed?

This is the Way.

• Blackstealth
HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 15:16:
pakt je optische muis dan wel goed?
voor GEEN meter

Verwijderd

LoL,

Maar dat heb je zo opgelost. Zo led muismat met zwarte bovenkant is denk ik wel erug mooi voor op je bureau.

• Blackstealth
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:21:
LoL,

Maar dat heb je zo opgelost. Zo led muismat met zwarte bovenkant is denk ik wel erug mooi voor op je bureau.
nou weet ik niet want het licht van de ledjes zullen door het glas schijnen, zou ik eens moeten testen.
Weet toevallig iemand of een optische muis het op matglas doen, daarmee bedoel ik de onderkant mat, dus dat de bovenkant mooi glad blijft.

Verwijderd

Zeer wreed man.!!

Ga zo door

:P wat voor tv is dat op 4e plaatje ? loewe ?

• Blackstealth
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:29:
Zeer wreed man.!!

Ga zo door

:P wat voor tv is dat op 4e plaatje ? loewe ?
loewe planus + xbox + logitech z680

Verwijderd

ik dacht al die tv komt me bekend voor :) wij hebben er ook 1 :P

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
Mooi, maar persoonlijk vind ik hem te klein om serieus te gebruiken. Geef mij maar een mooi hoekbureau

• -Sander1981-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2020
Blackstealth schreef op 06 mei 2004 @ 17:17:
[...]
Weet toevallig iemand of een optische muis het op matglas doen, daarmee bedoel ik de onderkant mat, dus dat de bovenkant mooi glad blijft.
Ik zou zeggen, probeer dat eens door op de onderkant van je bureau een wit papiertje ofzo te plakken... (makkelijk weer schoon te maken ;))
ik heb het vermoeden dat het door spiegeling niet gaat werken...

I don't have a solution; but I do admire the problem.

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:42
uhm probeer is met 3D film te prutsen, weet zo niet waar je het kunt halen mss dat iemand @ GoT het weet, dat is van dat matte plak plastic

• Blackstealth
Killerhond schreef op 06 mei 2004 @ 23:07:
uhm probeer is met 3D film te prutsen, weet zo niet waar je het kunt halen mss dat iemand @ GoT het weet, dat is van dat matte plak plastic
Is dat niet die folie wat je op ramen kunt plakken om hetzelfde effect te krijgen als matglas (gezandstraald). zo ja moet ik eerst eens testen of het niet vuil wordt als ik het aan de bovenkant plak en of het slijtvast is. iemand hier ervaring mee?

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:06

NoTimeRemains

I know

wel mooi lijkt me als je dan een stuk mat glas erin zou hebben voor te muizen ... puik id alleen niet reeel haalbaar :?

This is the Way.

Verwijderd

Blackstealth schreef op 06 mei 2004 @ 23:13:
[...]

Is dat niet die folie wat je op ramen kunt plakken om hetzelfde effect te krijgen als matglas (gezandstraald). zo ja moet ik eerst eens testen of het niet vuil wordt als ik het aan de bovenkant plak en of het slijtvast is. iemand hier ervaring mee?
Dat spul hebben wij ook op een aantal ramen. Mijn MX700 deed het daar maar matig op. En eenmaal met je vette vingers er aan en het is smerig.

• tafkaw
  • Laatst online: 20-11 21:37
HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 23:23:
wel mooi lijkt me als je dan een stuk mat glas erin zou hebben voor te muizen ... puik id alleen niet reeel haalbaar :?
Tuurlijk wel, gewoon de rest afplakken en dan zandstralen....

• Blackstealth
Kon het niet laten om even wat nightshots te schieten

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/dscn0272.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/dscn0280.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Blackstealth op 06-05-2004 23:45 ]

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
erg netjes buro, vooral dat je de kabels achter die mdf plaat kan wegstoppen vindt ik erg mooi.

* FiXeL kijkt eens naar zijn home-made buro... wordt eens tijd om op te ruimen, de mijne is 3x zo groot en ligt vol :+

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

euhm gewoon een praktisch vraagje, wat nu als je om een of endare reden een van die poten weggraait met je been, of neemt de mdf het dragen van de gehele constructie op zich?

• Blackstealth
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:17:
euhm gewoon een praktisch vraagje, wat nu als je om een of endare reden een van die poten weggraait met je been, of neemt de mdf het dragen van de gehele constructie op zich?
Die poten steunen een beetje als je er een poot onderuit schopt vangen steunen achter de mdf het op. had het ook zonder poten kunnen maken maar dat gaf net iets teveel mee, vandaar de poten. De dikke rvs buizen zijn ook geborgd met imbusjes dus wegdraaien kan ook niet.
heb er ff fotootje van gemaakt:

De borg zorgt ervoor dat de pijp niet kan draaien.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/dscn0281.jpg
De laspunt
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/dscn0282.jpg
De steun heb ik laten lassen bij een smit, deze schuift dus tot ongeveer de helft van de dikke rvs pijp, waar het glas op ligt. Dit zit dus achter de plaat en zie je niet tenzij je van bovenaf erin gaat kijken.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stamfweekend/Computer/Smallpics/dscn0283.jpg

• tafkaw
  • Laatst online: 20-11 21:37
Ligt het nou aan mij of zie ik een cddoosje op de derde foto er tussen zitten....

Naja, iig een leuke mod.... TOPPIE!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Érg net bureau zo :D

Het enige wat ik uit de toon vind vallen (qua design) is.. je monitor.
Je PC kast & het bureau zijn namelijk imho strakker van design dan de monitor.

(wat een luxeprobleem eigenlijk, zo'n strak bureau hebben dat je monitor imho uit de toon valt)

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

mss de monitor zwart/zilver spuiten en er een plexi voorkant op, past hij er ook weer bij, en ziet mooi uit

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-10 14:05

RD

focus

Yo! ziet er lekker strak uit! perfect!
maar ff off-topic ik zie die te stoere zwarte stoel naast de tv! Wat voor een merk of winkel is deze gekocht? ;)

• Blackstealth
Biglines schreef op 07 mei 2004 @ 17:00:
mss de monitor zwart/zilver spuiten en er een plexi voorkant op, past hij er ook weer bij, en ziet mooi uit
De monitor is al zilver als je goed kijkt, maar op zich hebben jullie wel gelijk maar vind het idd erg lijp als je je monitor moet aan gaan passen op je bureau idd een luxe probleem :? vind die crt lcd of wat het ook is erg duur en deze viel in mijn prijsklasse, hij kijkt ook super misschien de flatscreen in een plexicase inbouwen en vervolgens ophangen aan de achterwand, zou een optie zijn ja.

• Blackstealth
RD schreef op 07 mei 2004 @ 17:26:
Yo! ziet er lekker strak uit! perfect!
maar ff off-topic ik zie die te stoere zwarte stoel naast de tv! Wat voor een merk of winkel is deze gekocht? ;)
Dat is een model van mies van rowhe ongeveer 25 jaar oud, mijn ouders hebben hem toen gekocht, redelijk duur model als je hem nu nog wil kopen. Ik heb hem voor het laatst nog bij hawinkels in swalmen (N-limburg) gezien, ze vroegen er toen 7000 euro voor. Hij was bruin, ondertussen hebben we hem laten bekleden met zwart leer.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nu nog elke week het glas gaan proper maken omdat je wééral chips hebt gegeten aan je nieuwe bureau :+

Maar het is hééél mooi gedaan hoor _/-\o_

Verwijderd

Gaaf bureautje :D.
Zie ik daar een logitech subwoofer staan :D.
Ik geil wel op dat bureautje , glas ziet er zeker netjes uit.
Ik heb nou ook thuis alles netjes werkgewerkt, maybe ook een MDF plaatje er tegen aan, om de kabel van de monitor weg te werken.
Weet alleen niet of dat mooi word, nu heb ik zelf alles in 1 stijl.

Afbeeldingslocatie: http://www.sauscrew.org/mark/map/buro.jpg

Beschadigd zo glas plaat snel? Omdat ik niet al te netjes ben :P.
Ik wil ook alles hebben weggewerkt :D, zoals stopcontacten en zo !!!!

• Blackstealth
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:35:
Ik heb nou ook thuis alles netjes werkgewerkt, maybe ook een MDF plaatje er tegen aan, om de kabel van de monitor weg te werken.

[afbeelding]

Wooooot dat heb je retestrak gedaan, jou shuttle, scherm en toetsenbord icm mijn bureau dat zou strak zijn. Ja dat is van logitech maar die heb ik dus bij de tv staan omdat ik bij mijn computer weinig sound nodig heb, spelletjes speel ik op de xbox. Zo zie je maar weer, je kast kan nog zo mooi zijn, de rest moet erop aangepast zijn vind ik, dus als je je case mod, doe dan de rest ff gezellig meemodden. nee dat glas krast absoluut niet, het is gelagerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Blackstealth op 07-05-2004 19:46 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online

[afbeelding]

Heel mooi gedaan maar mss had een gewone (gemodde?) kast er beter bij gestaan dan zo'n shuttle... maar dat is men persoonlijke voorkeur ;)

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Alleen jammer van die Median monitor :) 25ms gaynage :) een Zilveren iiYama E431-s zou vetter staan ;)

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

[afbeelding]

waar heb je die beugel weg voor je tft ?
ik zoek me wezeloos om zo een ding :S

Verwijderd

amour021 schreef op 08 mei 2004 @ 11:06:
[...]

Heel mooi gedaan maar mss had een gewone (gemodde?) kast er beter bij gestaan dan zo'n shuttle... maar dat is men persoonlijke voorkeur ;)
Tja ben bezig met het modde van me shuttle :P, je wil niet weten hoe het er nu bij ligt :P. Vette zooi!. Het is de bedoeling dat dadelijk alles met water wordt gekoelt :D.
Lijkt me super vet , ook komen er raampjes in :D.
Dus dan staat er ook een leuk case bij :D
m0n0 schreef op 08 mei 2004 @ 11:23:
[...]

waar heb je die beugel weg voor je tft ?
ik zoek me wezeloos om zo een ding :S
De beugel heb ik zelf gemaakt! Niet zo moeilijk zal eens zoeken naar een foto!
Heb ik al eerder op got gepost!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 11:57 ]

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 11:56:
[...]

Tja ben bezig met het modde van me shuttle :P, je wil niet weten hoe het er nu bij ligt :P. Vette zooi!. Het is de bedoeling dat dadelijk alles met water wordt gekoelt :D.
Lijkt me super vet , ook komen er raampjes in :D.
Dus dan staat er ook een leuk case bij :D

[...]

De beugel heb ik zelf gemaakt! Niet zo moeilijk zal eens zoeken naar een foto!
Heb ik al eerder op got gepost!
Heb jij al een foto gevonden ? :)

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:53
Ligt die glasplaat er nou gewoon los op? Zo ja: verschuift ie nooit? No nee: hoe heb je hem vastgemaakt?

Ik loop zelf namelijk ook al een tijdje rond met het idee om een bureau met een glasplaat in elkaar te zetten...

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-10 21:38
Even over dat matglas met de optische muis.
Ik gebruik hier al een tijdje een glazen plaat als muismat.
Deze is aan een kant ruwwig mat en aan de andere kant glad.
De ruwe kant is de enige kant die werkt.
Als je van dat privacyplakplastic wil gebruiken moet je het op je bureau maken. Het kan niet van onder dan pakt je muis het niet. (was icm met logitech pilot optical blue vergelijkbaar met mx300)

• Blackstealth
BarôZZa schreef op 16 mei 2004 @ 19:34:
Ligt die glasplaat er nou gewoon los op? Zo ja: verschuift ie nooit? No nee: hoe heb je hem vastgemaakt?

Ik loop zelf namelijk ook al een tijdje rond met het idee om een bureau met een glasplaat in elkaar te zetten...
nee als je kijkt naar die messing doppen aan de voorkant die klemmen de plaat tussen de mdf. Eerst had ik er plastic glasdopjes op geplakt maar die "floepsten" er tussenuit. Daarbij is hij erg zwaar dus hij verschuift niet snel

• Atomic-NI
  • Laatst online: 20-11 17:25
Mag ik je vragen waar je die MDF plaat met allu look heb gekocht? En welke maat degene is die je nu hebt.
Ik heb eens bij de Gamma en Praxis zitten kijken maar een plaat groote van 125x140 in allu look heb ik nog niet kunnen vinden.

• Blackstealth
Atomic-NI schreef op 21 mei 2004 @ 15:22:
Mag ik je vragen waar je die MDF plaat met allu look heb gekocht? En welke maat degene is die je nu hebt.
Ik heb eens bij de Gamma en Praxis zitten kijken maar een plaat groote van 125x140 in allu look heb ik nog niet kunnen vinden.
die heb ik in een houthandel gekocht bij mij in de buurt, ik denk dat elke goede houthandel ze wel hebben. Ik denk niet dat Praxis of Gamma ze hebben. over de maat, heb nu geen meter in de buurt maar ik denk dat het een vierkant is van 180 bij 180

• Yotta
  • Laatst online: 19-11 15:19

Yotta

0110101001111010

Je kan ook een standaard mdf plaat kopen en die een allu kleurtje geven ;)

0110101001111010

• MichelG
  • Laatst online: 21:23
Weet je wat ik niet zie .... geluidsboxen.

Want je wil toch niet zeggen dat je luisterd via die twee flut speakertjes in je tft hè?
Maar verder wel een mooi bureau.

• Blackstealth
MichelG schreef op 03 juni 2004 @ 09:02:
Weet je wat ik niet zie .... geluidsboxen.

Want je wil toch niet zeggen dat je luisterd via die twee flut speakertjes in je tft hè?
Maar verder wel een mooi bureau.
als je even wat verder kijkt zie je een z680 logitech systeem staan, voor muziek etc. als ik wat prive wil werken zet ik mijn headset op

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Mooi gemaakt :D Zoals al eerder is gezegd, vind ik de achterplaat niet zo mooi, maar dat komt vooral omdat die niet tegen de muur is vastgemaakt. Dat zou veel mooier zijn, die ruimte er tussen vind ik niet mooi (hij staat ook schuin nu).
edit:
Oh ja, je typt in al je posts "smit", maar het is toch echt "smid" :X

[ Voor 7% gewijzigd door Elektronicanet op 03-06-2004 09:19 ]

Nederlander in België

• wilmocs
  • Laatst online: 26-09-2024
ziet er zeker straks uit! je brent me op ideeen;)
ik vind dat glas echt heel erg mooi! en het geeft een strakke sfeer :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 18:01
Als je naar een jaren 60 winkelw as gegaan kon je daar zo een tafel kopen met glas en alluminium/metaal

:p

• Blackstealth
Elektronicanet schreef op 03 juni 2004 @ 09:19:
Mooi gemaakt :D Zoals al eerder is gezegd, vind ik de achterplaat niet zo mooi, maar dat komt vooral omdat die niet tegen de muur is vastgemaakt. Dat zou veel mooier zijn, die ruimte er tussen vind ik niet mooi (hij staat ook schuin nu).
edit:
Oh ja, je typt in al je posts "smit", maar het is toch echt "smid" :X
Hoe bedoel je met schuin, hij is heel recht hoor volgens de waterpas. De ruimte tussen de muur en de plaat is bedoelt om kabels doorheen te voeren als ik hem recht op de muur had geschroefd liepen alle kabels voor de plaat en dat vind ik weer niet mooi imho. en een schrijffoutje is snel gemaakt, ik denk als een nederlandsleraar ff op got komt kijken hij snel onder de bank zou kruipen van alle fouten die werden gemaakt.

• Micha
  • Niet online
m0n0 schreef op 08 mei 2004 @ 11:21:
Alleen jammer van die Median monitor :) 25ms gaynage :) een Zilveren iiYama E431-s zou vetter staan ;)
Is MediOn screen ;)

Waar heb je die achergrond vandaan past er mooi bij ;) . Egt uber bureau _/-\o_

[ Voor 101% gewijzigd door Micha op 11-06-2004 09:07 ]

• Blackstealth
micdis schreef op 11 juni 2004 @ 09:04:
[...]

Is MediOn screen ;)

Waar heb je die achergrond vandaan past er mooi bij ;) . Egt uber bureau _/-\o_
www.deviantart.com daar vind je echt super wallpapers echt mooie 3darts

Verwijderd

ik denk dat als je matglas of plak plastic gaat gebruiken aan de onderkant van het glas dat het licht van de optische muis alle kanten opo word gekaatst en dan niet goed zal functioneren.

De computer en alles er omheen ziet er strak en netjus uit :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Nu nog n Logitech DiNovo setje;
Afbeeldingslocatie: http://www.presence-pc.com/images/Logitech_diNovo_Media_Desktop_big.jpg

:9~ :9~

Is bluetooth.. dus ook geen draadjes ;)

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01

HeepH

Dope Rapper

1 kort vraagje :

je graka geeft licht .... hoe ?

ccfl'etje eronder/naast of standaard feature?

http://specs.tweak.to/16495

• E-Rick
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Strak gemaakt!! Je zou die messing doppen nog kunnen laten verchromen, zodat ze qua uiterlijk beter bij het RVS en de alu-look passen. Maar misschien heb je wel een goede reden dat je messingkleurige doppen hebt gebruikt.
Nog een idee: Koop 3 tl-armaturen, schroef ze achter je achterplaat (1 links, 1 rechts en 1 boven) en doe er blauwe TL's in, of gewone TL's met een blauw filter. Dan maak je helemaal de blitz 8)

[ Voor 4% gewijzigd door E-Rick op 16-06-2004 20:15 ]

Choose life

Verwijderd

Ziet er erg mooi uit. Lekker opgeruimd.Netter als mijn bende hier :P .

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Blackstealth schreef op 10 juni 2004 @ 23:25:
[...]

Hoe bedoel je met schuin, hij is heel recht hoor volgens de waterpas. De ruimte tussen de muur en de plaat is bedoelt om kabels doorheen te voeren als ik hem recht op de muur had geschroefd liepen alle kabels voor de plaat en dat vind ik weer niet mooi imho. en een schrijffoutje is snel gemaakt, ik denk als een nederlandsleraar ff op got komt kijken hij snel onder de bank zou kruipen van alle fouten die werden gemaakt.
offtopic:
[superzeikmode]
't is leraar of docent Nederlands, geen nederlandsleraar ;) :*)
[/superzeikmode]

Nooooh! Stahp!

• Blackstealth
HeefStan schreef op 16 juni 2004 @ 20:00:
1 kort vraagje :

je graka geeft licht .... hoe ?

ccfl'etje eronder/naast of standaard feature?
het is een ti4800 van leadtek met zo'n grote alluminium heatsink, die licht erg mooi op. De ccfl is links achterin de hoek geplaatst van boven naar onder zodat alles van het mobo mooi belicht wordt. Het is een gigabyte mobo met een dual power system dat is het kaartje dat achter de cpu erin zit, daar zit een fan op met blauw licht dat is wel een standaart feature.

• Blackstealth
E-Rick schreef op 16 juni 2004 @ 20:14:
Strak gemaakt!! Je zou die messing doppen nog kunnen laten verchromen, zodat ze qua uiterlijk beter bij het RVS en de alu-look passen. Maar misschien heb je wel een goede reden dat je messingkleurige doppen hebt gebruikt.
Nog een idee: Koop 3 tl-armaturen, schroef ze achter je achterplaat (1 links, 1 rechts en 1 boven) en doe er blauwe TL's in, of gewone TL's met een blauw filter. Dan maak je helemaal de blitz 8)
Dat is idd een heel erg mooi idee, ik heb nog wel ergens armatuurtjes liggen, ze hoeven niet groot te zijn om een mooi effect te krijgen denk ik. Blitzzzz :*) ga dit weekend ff mee knutselen.

• E-Rick
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Blackstealth schreef op 17 juni 2004 @ 11:27:
[...]

Dat is idd een heel erg mooi idee, ik heb nog wel ergens armatuurtjes liggen, ze hoeven niet groot te zijn om een mooi effect te krijgen denk ik. Blitzzzz :*) ga dit weekend ff mee knutselen.
En? Heb je dit intussen al gedaan? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Choose life

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
ziet er erg goed uit! Als ik dat had kwam ik helemaal niet meer achter de pc uit :)

• LuPo
  • Laatst online: 22:33
Ziet er zeer strak uit B) ...moet je maar niet naar mijn bureautje komen kijken >:) ...sjongejonge..zal et is ff opruimen O-)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je hier nog foto's van? ben erg druk aan het brainstormen en verzamelen van stuff hiervoor.

• Cablekevin
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

HyperTrophy schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:43:
Heb je hier nog foto's van? ben erg druk aan het brainstormen en verzamelen van stuff hiervoor.
Leuke kick zo.

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:23

tim427

Turbulence!

Ik wil het eignelijk ook wel zien :D

Verwijderd

ik ook :D

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Lol, even een oud topic uit het stof trekken. :P
Maar goed, ben wel benieuwd naar foto's. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Als TS na 3 jaar nog iets te melden heeft, moet ie maar een DM of mailtje sturen naar mij of mijn collega's. Verder ga ik er van uit dat deze oude koe gezellig in de sloot mag blijven liggen grazen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.