Toon posts:

Kan een bestand onmogelijk verwijderen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ben ff illegaal bezig geweest en heb een NoCD crack gedownload voor een spel. Na het cracken (wat prima lukte) wilde in de NoCD-crack verwijderen. Helaas lukt dit niet en krijg ik de melding dat het bestand is door iemand of een programma en dus niet verwijderd kan worden.
Hierop heb ik in het task menu alle mogelijke programma's op essentiele na (die ik niet kan afsluiten) afgesloten. Hierna geeft mn windows nog steeds de melding dat de crack niet verwijderd kan worden. Een systemscan met norton en opstarten in veile modus en dan verwijderen mochten niet baten.

Heeft iemand misschien wel een manier om deze crack op een alternatieve manier te deleten? Dus de foutmelding omzeilen?

MVG,
ZaadLaP

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Berouw komt na de zonde :)

opstarten in safe mode en weggooien die hap

If you choose to criticise you choose your enemies

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

download een programma als "shredder" of fileshredder iets in die trant. Dit soort proggies (freeware) kunnen geforceerd eventuele shit weggooien die door Windows niet is te verwijderen.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:04
offtopic:
Is een nocd patch illegaal? Ik gebruik ook wel eens nocd patches bij legale spellen omdat ik niet bij elk spel dat ik speel de cd in de computer wil stoppen. Zout toch wel belachelijk zijn als dat illegaal is niet maarja

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:04
GH45T schreef op 06 mei 2004 @ 14:25:
offtopic:
Is een nocd patch illegaal? Ik gebruik ook wel eens nocd patches bij legale spellen omdat ik niet bij elk spel dat ik speel de cd in de computer wil stoppen. Zout toch wel belachelijk zijn als dat illegaal is maarja
Weer de verkeerde knop |:(

[ Voor 5% gewijzigd door GH45T op 06-05-2004 14:26 ]

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Als ie niet op je primary disk staat, dus op een andere partitie dan de C schijf, dan kan je de schijf tijdelijk unlocken door vanuit windows een dosvenster te openen.

Ga dan naar de schijf waar die file staat, en typ hier 'chkdsk /f'

Bij de vraag of ie een unlock mag forceren kies je ja, en als er gevraagd wordt of het bij opnieuw opstarten van de PC mag kies je nee.

Direct nadat ie klaar is kan je het bestand verwijderen.

Succes

E.P.M. Linsen

Verwijderd

Opstarten met een bootdisk en dan via DOS verwijderen door naar de directory te browsen en dan (bijv) het del bestandsnaam.exe commando te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 14:27 ]

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:26:
Opstarten met een bootdisk en dan via DOS verwijderen door naar de directory te browsen en dan (bijv) het del bestandsnaam.exe commando te geven.
Wanneer je opstart van een bootdisk zoals jij zegt kan je een NTFS partitie niet benaderen, en kan je dus helemaal niets.

E.P.M. Linsen

Verwijderd

Topicstarter
Had ookal vanalles in DOS geprobeerd (explorer-proces beindigen en dan met cmd in dos opstarten) maar dat lukte niet.. hij gaf aan dat hij het bestand niet kon vinden terwijl het er echt duidelijk stond na een "dir"

Goed.. stom dat ik er zelf niet aan had gedacht aan een schredder, maar bij download.com de eerste de beste schredder gedownload en ik ben er eindelijk na 3 dagen ergenis vanaf:)

Thnx voor alle tipz.. deze topic kan geclosed worden

Verwijderd

elinsen schreef op 06 mei 2004 @ 14:34:
[...]

Wanneer je opstart van een bootdisk zoals jij zegt kan je een NTFS partitie niet benaderen, en kan je dus helemaal niets.
Er staat toch nergens dat het om NTFS gaat :?
Het kan alleen maar handig zijn wanneer hij FAT(32) heeft.
Pagina: 1