Toon posts:

PSX/GBA...?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net een NES emulator voor de PSX gedownload met iets van 200 spelletjes...nu dacht ik: zijn er ook GBA Emu's voor de PSX? Zoja, kan iemand mij hier meer info over geven... alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die zijn er, maar informatie mag je hier niet krijgen want emu valt buiten de policy...
edit:
Na post hieronder begin ik te twijfelen aan mij policy-kennis :/

[ Voor 32% gewijzigd door pagani op 06-05-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PSX zijn geen GBA emu's, de psx is daar wat te slapjes voor (wel de gewone gameboy-gameboy color). GBA emu is er wel voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:03:
Voor de PSX zijn geen GBA emu's, de psx is daar wat te slapjes voor (wel de gewone gameboy-gameboy color). GBA emu is er wel voor de xbox.
de psx kan toch ook SNES spellen emuleren? de GBA is ongeveer even krachtig als de SNES..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS2 zul je bedoelen, PSX zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het grote emulator topic.//het,grote,emulator,topic

daar staan vast wel linkjes tussen naar emulatoren...
de rom's moet jezelf maar vinden ;)

/en waarom zoek je niet naar GBA emulatoren :?
hier dus: http://www.emufanatics.com/

verder hoord dit in SPV ;)
Spielerij - Welkom!

[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 23:03 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 12:04
even voor de zorgvuldigheid: voor de PSX is er IMBnes voor de NES (werkt erg goed heb ik gehoord), eGB of iets dergelijks - deze laatste twee worden nog ge-update, voor de rest zijn er nog wat super-crappy emulators die met de Yaroze-kit zijn geschreven en erg slecht draaien (PGen en iets voor de Master System) - dan is er ook nog de Emulator Z cartridge waar je Gameboy, Gamegear, PC Engine en Master System spellen op hoort te kunnen spelen (van CD) maar die is al helemaal belabberd :Z

(oja, dan is er ook nog een CHIP8 emulator die ik heb geschreven voor de PSX maar ik betwijfel of iemand daar van wakker ligt)

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

Pagina: 1