Ik heb dus net een NES emulator voor de PSX gedownload met iets van 200 spelletjes...nu dacht ik: zijn er ook GBA Emu's voor de PSX? Zoja, kan iemand mij hier meer info over geven... alvast bedankt
Die zijn er, maar informatie mag je hier niet krijgen want emu valt buiten de policy...
edit:
Na post hieronder begin ik te twijfelen aan mij policy-kennis
Na post hieronder begin ik te twijfelen aan mij policy-kennis
[ Voor 32% gewijzigd door pagani op 06-05-2004 13:56 ]
Verwijderd
Voor de PSX zijn geen GBA emu's, de psx is daar wat te slapjes voor (wel de gewone gameboy-gameboy color). GBA emu is er wel voor de xbox.
Verwijderd
de psx kan toch ook SNES spellen emuleren? de GBA is ongeveer even krachtig als de SNES..Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:03:
Voor de PSX zijn geen GBA emu's, de psx is daar wat te slapjes voor (wel de gewone gameboy-gameboy color). GBA emu is er wel voor de xbox.
Het grote emulator topic.//het,grote,emulator,topic
daar staan vast wel linkjes tussen naar emulatoren...
de rom's moet jezelf maar vinden
/en waarom zoek je niet naar GBA emulatoren
hier dus: http://www.emufanatics.com/
verder hoord dit in SPV
Spielerij - Welkom!
daar staan vast wel linkjes tussen naar emulatoren...
de rom's moet jezelf maar vinden
/en waarom zoek je niet naar GBA emulatoren
hier dus: http://www.emufanatics.com/
verder hoord dit in SPV
Spielerij - Welkom!
[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 23:03 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
even voor de zorgvuldigheid: voor de PSX is er IMBnes voor de NES (werkt erg goed heb ik gehoord), eGB of iets dergelijks - deze laatste twee worden nog ge-update, voor de rest zijn er nog wat super-crappy emulators die met de Yaroze-kit zijn geschreven en erg slecht draaien (PGen en iets voor de Master System) - dan is er ook nog de Emulator Z cartridge waar je Gameboy, Gamegear, PC Engine en Master System spellen op hoort te kunnen spelen (van CD) maar die is al helemaal belabberd
(oja, dan is er ook nog een CHIP8 emulator die ik heb geschreven voor de PSX maar ik betwijfel of iemand daar van wakker ligt)
(oja, dan is er ook nog een CHIP8 emulator die ik heb geschreven voor de PSX maar ik betwijfel of iemand daar van wakker ligt)
The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror
Pagina: 1