Mooie Flight game?

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12 15:13

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik ben al ZOOO ontzettend lang op zoek, naar een mooie flight game en het liefst met straaljagers.

HEEL lang geleden speelde ik nog F22 lightning (DOS versie) en dat was toen echt ultiem... grafisch gezien (zelfs vergeleken met hedendaagse flight games) vind ik het toch nog 1 van de mooiste game. En daarnaast was de besturing redelijk makkelijk te doen.
Ik heb nog wel eens andere flight games geprobeerd, maar dit viel vaak tegen, lelijke graphics van voornamelijk de lucht en grond en een handleiding van 200 pagina's (voor de besturing van het vliegtuig) :?

Ik heb al zoveel demo's gezien e.d. maar niets vind ik nou dat je zegt WOW :) gewoon graphics van nu met een redelijk makkelijke besturing (hoeft ook weer geen Arcade stijl te zijn ;) ).

Als iemand een tip heeft graag :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12 21:02

Remy

I usually get 100% accuracy

Lock-On: Modern Air Combat deel 2 schijnt erg de moeite waard te zijn :) (wil hem zelf binnenkort eens kopen ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door Remy op 06-05-2004 13:53 ]

LinkedIn
Instagram

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Dat ziet er idd goed uit ;) even die 2 topics doorlezen :p

Verwijderd

Lock On
Falcon 4.0
IL2-Sturmovik
Microsoft Flight Simulator 2004

zijn wel de toppers denk ik. De bovenste 2 vergen behoorlijk wat tijd.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik vind persoonlijk:

IL2 sturmovik en
Lock-on modern air combat.

zijn eigenlijk beide dezelfde games alleen de IL2 is 2de WO en Lock on is tegenwoordige tijd :P fulcrumpje en flankertje vliegen :D

iRacing Profiel

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik ben nu Lock-on Modern Air combat aan het downloaden... de "demo" he ;)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
gewoon graphics van nu met een redelijk makkelijke besturing
Dat tweede ga je dus niet vinden in LO:MAC.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

licht eraan wat je als moeilijke besturing beschouwt :P. zelf ga ik fligt sim 2004 kopen denk ik. heb nu nog zat andere games om te doen drm koop ik hm'nie nu. maar ik ga er waarschijnlijk ook een goede joystick bij kopen. dat maakt het al een stuk makkelijker volgends mij :P. lockon lijkt me ook wel vet. alleen vertrouw het niet. meeste air combat games zijn erg slecht geregeld hoewel ik veel goeds over deze topper heb gelezen. als flightsim in me collectie komt volgt lockon denk ik als 2e flight sim in me collectie

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
IL2 Sturmovik is idd een mooie game, het proberen waard iig!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-12 22:25

Karel V

Een simpele ziel

Remy schreef op 06 mei 2004 @ 13:52:
Lock-On: Modern Air Combat deel 2 schijnt erg de moeite waard te zijn :) (wil hem zelf binnenkort eens kopen ;) )
Een schitterende game, absoluut en op alle fronten. En dat is weer jammer,want hij maakt ook een gigantische score op hoeveelheid bugs. Als ze nou een goede patch uitbrachten, oke. Maar zover ik weet is het bij patch 1 gebleven. Ik hoop dat patch 2 meer resultaten geeft, en de bugs verhelpt (joystick reageert niet meer, game loopt regelmatig vast op momenten van actie etc.).
Maar ondanks dat is en blijft het een schitterende game.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Verwijderd

Ik heb Lock-On meteen gekocht toen 'ie uitkwam. Veel tijd in gestopt. Is wel nodig ook want hij is verre van makkelijk... Het is eigenlijk een hardcore sim, dus volgens mij niet echt iets voor de TS, maar ja... Er zitten wel opties in om het allemaal wat makkelijker te maken.

Maar zoals Karel V al zegt: het stikt van de bugs. Na de eerste patch (1.01) heb ik het spel niet meer gespeeld. Da's dus al een paar maanden geleden. Ik zit nu al maanden op patch 1.02 te wachten. Die schijnt nu eindelijk binnenkort uit te komen. De lijst verbeteringen is indrukwekkend. Maar daardoor ook erg verontrustend. Dit spel had nog lang niet uitgegeven mogen worden...

Maar... de ontwikkelaars weten nog niet of ze daarna verder gaan werken aan een volgende patch. Dus het is maar de vraag of dit spel ooit écht van de grond komt... Ik betwijfel het...

Grootste gemis van Lock-On is het ontbreken van een dynamic campaign. het spel bevat een paar (!) scripted missions waardoor het meer op een arcade platform spel lijkt dan op een echte flight sim...

Mijn enige hoop is nu gericht op de community (voor zover die bestaat): wie weet valt daar nog wat van te verwachten...

Maar eh... als de TS vooral een flight game zoekt om te vliegen en niet zozeer om te vechten, kan 'ie beter FS2004 kopen (heb ik ook) en dan wat jet-addons downloaden. Dat lijkt me voor hem een betere optie. FS2004 werkt WEL goed en heeft een gigantische community. En dan zit je ook niet vast aan een klein deel van de wereld om boven te vliegen. Bovendien kan je dan oook nog eens wat anders vliegen als je daar zin in hebt.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik zal eens kijken voor FS2004, maar ik hou wel van wat actie... als je gelocked wordt. Airbrakes aan, burners uit... tegenstander vliegt onder je door... hop afterburners aan en locken maar :p

Verwijderd

n00bs schreef op 07 mei 2004 @ 19:59:
Ik zal eens kijken voor FS2004, maar ik hou wel van wat actie... als je gelocked wordt. Airbrakes aan, burners uit... tegenstander vliegt onder je door... hop afterburners aan en locken maar :p
Ik raad zelf il2 sturmovik : forgotten battles aan..beste flight sim die ik ooit gespeeld heb..( en de enige :p)

het is wel niet met straaljagers..

Verwijderd

n00bs schreef op 07 mei 2004 @ 19:59:
ik denk dat je bij een beetje een ervaren piloot in een dogfight wel iets meer uit de kast moet halen :P :)

Verwijderd

Niemand heeft het nog over Strike Fighters: Project 1 gehad (www.strategyfirst.com)!
Toen die game veel te vroeg gereleased werd (tegen de zin van de lead developper TK) was het 1 grote bug. Gelukkig heeft TK het er niet bij laten zitten en is ie dan maar voor zichzelf verder gegaan met de game. Nu, 2 patches en 1000'en community add-ons later, is SF een goeie jet sim. Moeilijkheidsgraad is beter te customizen dan welke sim ik ook gezien heb. Graphics zijn nog steeds goed genoeg, maar niet te zwaar. Zeer levendige community.
En het leukste van alles: kost geen fluit meer :-)
Pagina: 1