Iemand hier al ervaringen mee? http://www.colinux.org/
Het ziet er goed uit. Voor wie is dit nou bedoelt?
Het ziet er goed uit. Voor wie is dit nou bedoelt?
More generally, Cooperative Linux (short-named coLinux) is a port of the Linux kernel that allows it to run cooperatively alongside another operating system on a single machine.
LinuxFox, because penguins aren't even furry
ik zie het ja, ze gebruiken cygwin om X applicaties te kunnen draaien. Kortom een hoop gepruts, maar toch wel aardig om eens nader te bestuderen, hoewel ik het nut er eigenlijk niet van zie.FoxMan schreef op 06 mei 2004 @ 14:18:
coLinux is zeker niet gewoon cygwin, het zorgt ervoor dat linux en windows naast elkaar draaien ipv linux emuleren in windows.. Uitleg staat trouwens wel goed op hun site...
Van de web-site:
[...]
Verwijderd
Veni, vidi et cervesiam
Tsja ik deed een search en vond niets. En ik weet zelf eigenlijk hier ook weinig van af. Ik kwam het tegen op een weblog met ook heel weinig tekst. Maar het leek mij erg interesant en het vermelden waard.elevator schreef op 06 mei 2004 @ 14:28:
Even een titel edit - op zich is coLinux best een leuk concept denk ik - maar iets meer input van de topicstarter mag wel in dit soort topics
Bijna alles is op beide platformen te krijgen - al dan niet door een alternatief te nemen met een min of meer vergelijkbare werking. De een is wat sterker in het een, de ander in het ander. Zie de vele discussies hierover in NOS en WOS/SA, laten we hier geen Nix vs Win discussie van makenVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:52:
Zijn er goeie programma's die alleen op linux draaien en niet in windows?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)