Okay, ik zit hier met een heel eenvoudig probleem maar kan er niet uitkomen. Ben even bezig met een simpel formuliertje in elkaar aan het draaien. En nu wil ik de grappenmakers omzeilen die bij een telefoonnummer of postcode meer dan nodig aantal cijfers gaan zitten invoeren. Een klein stukje van de broncode....
Dat de input van telefoonnummer 42 is vanwege de lay-out, maar als ik daar nu een telefoonnummer wil invoeren van meer dan 12 tekens dan wordt dat niet tegengehouden. Maar bij de Postcode wel....... ik zit mijn hoofd er al over te breken, heb al tien keer mijn bron nagekeken, maar kan zo echt niet vinden wat ik nou verkeerd heb gedaan.
Iemand ?
code:
1
2
3
4
5
6
| <input type="text" name="Postcode" size="6" maxlength="6"></td> </tr> <tr> <td>Tel. nummer:</td> <td><input type="text" name="Telnummer" size="42" maxlenght="11"></td> |
Dat de input van telefoonnummer 42 is vanwege de lay-out, maar als ik daar nu een telefoonnummer wil invoeren van meer dan 12 tekens dan wordt dat niet tegengehouden. Maar bij de Postcode wel....... ik zit mijn hoofd er al over te breken, heb al tien keer mijn bron nagekeken, maar kan zo echt niet vinden wat ik nou verkeerd heb gedaan.
Iemand ?