Toon posts:

[win xp] taakbalk bevriest voor de hele tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb een probleem, mijn taakbalk bevriest niet voor 1 min voor gewoon voor altijd.
als ik over de taakbalk heen ga zie ik steeds een zandloper en mijn icoontjes naast de tijd (ff geen id hoe da ook alweer heet) worden ook niet weergegeven.

in veilige modus werkt de taakbalk wel en kan ik gewoon menu start enzo openen.

hebben jullie hier een oplossing voor?

Verwijderd

je uitleg is een beetje onduidelijk, maar ik maak eruit op dat je taakbalk het alleen in safe mode doet, en daarbuiten bevriest. Klopt dat zo ongeveer?

Kan je wat meer informatie geven, wat heb je recentelijk geinstaleerd, wat start er allemaal op naar je tray (die vage icoontjes naast je tijd ;)) ect want zo is het vrij moeilijk hier iets over te zeggen.

Je kan in veilige modus ook even al die troep die normaal mee opstart uitzetten, zodat het dus de volgende keer allemaal niet opstart, en dan nog eens gewoon proberen of je startbalk het dan weer wel doet, dan weet je in ek gevalof het daar aan ligt of iets anders.

Heb je ook al gecontroleerd of je systeem wel vrij is van virussen en andere zooi?

Verwijderd

[win XP home] taakbalk bevriest voor altijd :o

Anders kick je dat topic even...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 12:11 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is absoluut niet de bedoeling dat je meerdere topics gaat lopen openen!

[rml][ win XP home] taakbalk bevriest voor altijd[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.