Toon posts:

Asus P4B533 vertraging bij online gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn asus motherboard asus p4b533 heb ik geupdate omdat gaming online wat traag ging...Alleen nu ik een game online ga spelen met de geupdate versie van het motherboard is het gewoon precies hetzelfde...Dus ik een Videokaart van ATI Radeon 9600Pro gekocht in de hoop dat het probleem opgelost zou zijn, maar tevergeefs...Moet ik de bios resetten, mocht dat het geval zijn...Hoe kan ik dat doen???

Mocht dat niet zo zijn hoe kan ik dan toch het probleem oplossen????

Windows XP met service pack en nieuwe updates
Asus P4b533 + update
Processor (CPU) 1.7 Ghz
512 ddr ram
ATI Radeon 9600Pro met Update

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor netwerkkaartje gebruik je?
Als dat een brakkig realtekkie is kan dat probs geven als je online wilt gaan gamen omdat deze je cpu gebruikt (met hedendaagse cpus zou het weinig uit moeten maken, maar wellicht dat het bij jou gewoon niet lekker loopt).

Verder kun je je bios clearen dmv de jumpers op je moederbord of door het batterijtje eruit te halen. Je kunt natuurlijk ook even in de bios kijken of alle settings goed staan.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 00:37
[1e bericht : Welkom @ GOT :) ]

Wordt online gamen niet eerder vertraagd door een te slome internetverbinding?
Lijkt me namelijk sterk dat de pc met jouw configuratie deze games niet aankan.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Als je met dezelfde games offline geen probleem hebt en online wel ligt het waarschijnlijk aan je internet verbinding.

Zorg er voor dat je servers joined met minder dan 100 ping, kijk ook of je geen packetloss hebt op de server.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even een handvol uitroeptekens uit de titel gehaald. Staat zo knullig hier namelijk ;)
Zie ook [faq]registratievoorwaarden[/] » forumgedrag B)