Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT]zoeken op jezelf

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Er is een topic wat een beetje in de buurt komt van mijn vraag: [rml][ Feat] Mogelijkheid om te zien waar je gequote bent[/rml]

Is er ook een mogelijkheid om op jezelf te zoeken, in een topic waar jezelf dus niet hebt gereageerd.

Als ik zou gaan zoeken op outerspace kom ik uit op mijn eigen naam waar ik in heb gepost!

Ik wil dus graag dat je op jezelf kan zoeken (waar jij dus niet in hebt gereageerd )waar je bent gequoted/ voorbeeld bent gebruikt.

De faq verteld mij ook net niet genoeg: Omega search manual
-
De uitsluitings operator, deze is vergelijkbaar met de NOT operator, "intel -pentium" (intel, maar geen pentium in de resultaten).
^^^ zoiets moet er dus komen te staan ;)
code:
1
2
Trefwoord: outerspace
poster: NOT / - outerspace

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 09:56 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je wilt dat iets dergelijks wordt ingebouwd; is het dan niet handig dat je enige argumentatie erbij plaatst :? Dus waarom zou zoiets op GoT ingebouwt moeten worden; wat is het nut daarvan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Spider.007 schreef op 06 mei 2004 @ 13:33:
Als je wilt dat iets dergelijks wordt ingebouwd; is het dan niet handig dat je enige argumentatie erbij plaatst :? Dus waarom zou zoiets op GoT ingebouwt moeten worden; wat is het nut daarvan?
Kan je zien waar er over je geroddeld wordt :?

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
sdomburg schreef op 06 mei 2004 @ 13:34:
[...]

Kan je zien waar er over je geroddeld wordt :?
Ja zoiets... Ik zou wel eens willen weten, wie er misschien over mij zaten te roddelen, of dat mensen mijn informatie zouden kunnen hebben gebruikt, doormiddel van quoten etc.

Dus gewoon een kwestie van nieuwsgierigheid wie mijn nick in heeft getypt met een bepaalde reden erachter

Dat snap je toch ook wel Spider ;)
Spider.007 schreef op 06 mei 2004 @ 13:33:
Ik wil dus graag dat je op jezelf kan zoeken (waar jij dus niet in hebt gereageerd )waar je bent gequoted/ voorbeeld bent gebruikt.

Is dus al genoemd ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 13:37 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

Je kunt toch gewoon je nick bij trefwoord invullen?

En als je wil weten waar je gequote bent zoek je op "outerspace schreef" :)

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
André schreef op 06 mei 2004 @ 13:43:
Je kunt toch gewoon je nick bij trefwoord invullen?

En als je wil weten waar je gequote bent zoek je op "outerspace schreef" :)
outerspace schreef ->
[rml][ Nickchange]OUTerspace[/rml]

en hier ook niet Autorun maken :D
ik zie het er niet staan hoor :D

outerspace als trefwoord Zijn bijna alleen topics waar ik in heb gepost... kost het dus nog een eeuwigheid om het uit te pluizen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 13:48 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

Ik krijg 150 resultaten, je moet in het trefwoord veld wel de " en de " er omheen zetten.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
André schreef op 06 mei 2004 @ 13:49:
Ik krijg 150 resultaten, je moet in het trefwoord veld wel de " en de " er omheen zetten.
:)
vergeten.. Maar als alleen mijn naam word genoemd heb ik aan " outerspace " nog niet genoeg :Y)

* Outerspace denkt dat deze feat dus word afgewezen door jouw antwoord :/ ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 13:53 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

denied })

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.