We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
Heb 'm gisteren binnen gekregen, 250 watt low noise voeding, heeft me 163 piek incl rembours gekost.
Er is ook een bigtower variant, de Q500, maar ik hou persoonlijk nie zo van bigtowers.

Groot, stijlvol en stampvol fan opties.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Persoonlijk zo ik gaan voor de InWin BigTower
Een echte no-nonsense kast...
Wat is trouwens het verschil met de S-500???
Verwijderd
Verwijderd
Bij de HQ-45 is dat niet zo in ieder geval.... ik vind dat InWin te statisch....Op dinsdag 19 december 2000 21:11 schreef Trancer het volgende:
Als je in de Aopen kast wil moet je het hele zijpaneel naar achteren schuiven voordat ie los is...:'( (Ik weet niet 100% zeker of dat bij de HQ08 ook zo is).
Persoonlijk zo ik gaan voor de InWin BigTower
heb ze beidde
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar verder perfect kassie
maar mij fan blaasde naar binnen is dit bij elke Inwin zo?
na wat veranderingen ben ik er erg tevreden oa. 2x80 in de kap er bij gemaakt en fan in de voeding er uitgaald ander paste mijn aplha niet
Verwijderd
Alleen wel een k*t voeding
Maar de kasten zijn toppie, je kan ook gewoon een kant eraf halen of allebei, is lekker makkelijk
Gewoon spullen
Verwijderd
heerlijke kast..mooi design, erg degelijk, perfecte kwaliteit...:9 8-)*D
wat wil je nog meer?!
Verwijderd
De Inwin A500 heeft de voeding verticaal in de kast zitten, de S500 heeft de voeding horizontaal. Vind ik persoonlijk wat fijner, want mijn oude kastje, daar hing de voeding recht boven m'n proc koeler. Om even een voorbeeld te geven, in mijn oude kastje werd m'n T-Bird 800 zo'n max 45 graden (dat was met kastje open). Nu is ie met kastje dicht zo'n 41 graden.Op dinsdag 19 december 2000 21:14 schreef TB het volgende:
Ik vind de Inwin A-500 echt mooi.
Een echte no-nonsense kast...
Wat is trouwens het verschil met de S-500???
De A500 is wat breder, de S500 is wat hoger en nog een klein verschil, de kap van de S500 is in 3 delen, van de A500 niet (hehe, ik heb de A500 ook gehad...
Ik vind deze echt veel stijlvoller dan die Aopen kasten (is mijn mening). En het is volgens mij niet de bedoeling dat de fan naar binnen blaast, heb ik geloof ik niet.
Verwijderd
das een reseller van antec kasten/voedingen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
eht is de Antec Performance Series ATX Case (SX1030 BEC)
heeft iemand ervaring met deze kast ?
(weet helaas niet hoe ik dat plaatje hier kan laten zien)
Verwijderd
maar zitten die zijpanelen dan niet een beetje losjes???Op woensdag 20 december 2000 04:23 schreef HlpDsK het volgende:
Voor alle mensen met een HX-08/HQ-08 : Vouw gewoon een paar van die metalen lipjes om en je kunt 'm lekker simpel uitnemen dat zijpaneel. Zelfs zonder het bovenpaneel er af te halen.
en dat bovenpaneel eraf niet hoeven te halen is een nadeel, want dan kun je het slotje nie meer gebruiken

Specs
AseTek VapoChill Barbone
Average temperature reading –18°C . Noise-level 35dBA. Powerconsumption 55watt. Main board types supported ATX/ extended ATX/ Micro ATX
Slots for extension cards 7
3 x 5 1/4" drive bays (external)
1 x 3 1/2" drive bays (external)
2 x 3 1/2" drive bays (internal)
Connector field ATX connector field, additional 2 x 25 pin, 2 x 9 pin, 1 x 15 pin
Dimensions (D x W x H) 430 x 220 x 550 mm; Weight 10.5 kg
ik vind deze kast ook erg mooi daar zat ik ook al naar te kijken. maar ik heb uiteindelijk heb ik gewoon mijn kast gemod. veel leuker.Op dinsdag 19 december 2000 21:08 schreef P5ycho het volgende:
Addtronics 7896A-120
Groot, stijlvol en stampvol fan opties.
maareh In-Win Q500 is ook een mooie kast.
ikzelf vind Aopen een lelijke kast
dus het wordt als het aan mij ligt een Addtronics 7896A of de In-Win Q500.
maar goed jij wilt er 1 dus het is jou de keus.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens, ik vind de a-open juist lelijk, vin dat je zelf je kast mooi moet maken en vind het beetje nep look die aopen lijkt wle compaqOp dinsdag 19 december 2000 21:15 schreef iefje het volgende:
Inwin :r:r:r echt lelijke dingen gewoon helemaal geen aandacht besteed aan de look, AOpen HQ08 :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Verwijderd
LIAN LI
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Ik heb zelf nou zo een en ik ben er erg tevreden mee. Het is een hele degelijke kast en ook heel ruim. Hij is wel zwaar....Op woensdag 20 december 2000 11:27 schreef Sykesman het volgende:
ik zag net op www.ned-cool.nl een hele vette kast die ik gaar wil hebben .
eht is de Antec Performance Series ATX Case (SX1030 BEC)
heeft iemand ervaring met deze kast ?
(weet helaas niet hoe ik dat plaatje hier kan laten zien)
Het systeem om het zij-paneel los te halen werkt ook heel prettig. En hij is natuurlijk mooi!
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Verwijderd
die zwarte kast ziet er erg goed uit
hij is inderdaad erg zwaar(leeg 15 kilo)
dat scheelt weer 1 dag in de week naar de sportschool.
Verwijderd
kompraq??? die hebben net lelijke kasten. En een case modden maakt nie zoveel uit als de kast er al uit ziet dan kan die alleen maar mooier worden. De AOpen kasten hebben ze een mooie vorm gegeven. Die inwin is gewoon helemaal vlak met knopjes en de drive bays. da's alles:rOp woensdag 20 december 2000 16:27 schreef neo222 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik vind de a-open juist lelijk, vin dat je zelf je kast mooi moet maken en vind het beetje nep look die aopen lijkt wle compaq
Verwijderd
Ook heb ik Inwin's gebruikt, maar de laatste tijd gebruik ik alleen AOpen HQ45 of 08.
Die zijn goed, stil, en met een iets ander frontje dan de meeste eenheidsworst kast. Overigens... de importeur van die kasten in NL is failliet hoorde ik, dus als je nog een AOpen kast wilt hebben dan zou ik er snel 1 bestellen. Onder de 200 inclusief rembours is nog wel te doen, maar... op is op!
Vecter
verleden week donderdag bij ned-cool besteld en maandag kon ik sleutelen.
Moet zeggen deze kast is top, zijpaneel kan je mbv. hendel openmaken(geen schoeven dus) en drives kan je ook zo klikken(dmv. opschroef geleiders), hdd's kan je ook zo eruithalen, plaats voor 4x een 8cm fan(heb ik natuurlijk gelijk geused:)) 1 klein minpuntje is dat je mobo niet in een lade zit... maar das dan ook het enige, maarja 1x geplaatst kom je daar het minst aan.
[groet mode]
DarkSide oude rukker
[/groet mode]
Het lijkt me sterk dat er een importeur failliet is, want AOpen zit (ook) gewoon in Nederland.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
ik bedoel dus die antec kast de zwarte .
maar maakt ie veel herrie ?
er stond 30 decibel
Verwijderd
Geef mij maar gewoon de slanke Penguin 6606
---------------------------------------------
Hè? Wat?......SLAPEN DOEN WE 'S NACHTS !!
Dikke stukken metaal die je er met geweld uit moet breken, en als je een asus a7v inbouwd kun je het vergeten om er 3 cd-roms in teplaatsen.
Neem een in-win!!!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Addtronics W8500 WTX
Dit is natuurlijk de mooiste
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Maar ik denk dat ik toch Inwin ga nemen.
Goede prijs voor een ZEER relaxte kast.
Anderen zijn wel mooi, maar je betaalt er zo veel voor in verhouding.
En helaas zie ik nog niet echt zulke mooie waarbij de prijs het waard is.
Dank je voor de uitleg!Op woensdag 20 december 2000 04:14 schreef Toewan het volgende:
[..]
De Inwin A500 heeft de voeding verticaal in de kast zitten, de S500 heeft de voeding horizontaal. Vind ik persoonlijk wat fijner, want mijn oude kastje, daar hing de voeding recht boven m'n proc koeler. Om even een voorbeeld te geven, in mijn oude kastje werd m'n T-Bird 800 zo'n max 45 graden (dat was met kastje open). Nu is ie met kastje dicht zo'n 41 graden.
De A500 is wat breder, de S500 is wat hoger en nog een klein verschil, de kap van de S500 is in 3 delen, van de A500 niet (hehe, ik heb de A500 ook gehad...)
Ik vind deze echt veel stijlvoller dan die Aopen kasten (is mijn mening). En het is volgens mij niet de bedoeling dat de fan naar binnen blaast, heb ik geloof ik niet.
Ik vind de Inwin kasten idd nog het mooist... maar smaak is persoonlijk he.