Voor mijn werk moet ik van een bedrijf een netwerk scan maken, dat houdt in dit geval in dat ik de client windows machines o.a. moet gaan scannen op geinstalleerde software.
Voor Windows NT, 2000, XP en 2003 is dat makkelijk met behulp PsTools en dan wel "PsInfo -s" waarbij de "-s" de lijst met geinstalleerde software weergeeft, die ik dan weer kan gebruiken.
Nu is mijn vraag bestaat er ook een pakket wat de geinstalleerde software onder 98, ME kan weergeven (niet Control Panel, Add / Remove Programs zeggen
) ik wil dit nml gaan automatiseren en achter elke computer gaan zitten met pen en papier is dus geen oplossing. 
Wat zijn mijn zoek acties geweest:
- GOT Search, zonder suc6 want de search deed het niet, naderhand wel maar geen zoekresultaten die aan mijn criteria voldeden.
- Google Search, veel hits, veel nagelopen, geen succes.
Voor Windows NT, 2000, XP en 2003 is dat makkelijk met behulp PsTools en dan wel "PsInfo -s" waarbij de "-s" de lijst met geinstalleerde software weergeeft, die ik dan weer kan gebruiken.
Nu is mijn vraag bestaat er ook een pakket wat de geinstalleerde software onder 98, ME kan weergeven (niet Control Panel, Add / Remove Programs zeggen
Wat zijn mijn zoek acties geweest:
- GOT Search, zonder suc6 want de search deed het niet, naderhand wel maar geen zoekresultaten die aan mijn criteria voldeden.
- Google Search, veel hits, veel nagelopen, geen succes.
while ( !$succeed ) { $try++ }