Toon posts:

[XP] command prompt hangt in fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als in dit topic staat:

[rml][ XP] command prompt hangt in fullscreen*[/rml]/

Ik heb alles wat daar als mogelijke oplossing staat al geprobeerd:

* andere video drivers
* direct x opnieuw installeren
* elke mogelijke optie in de properties veranderen
* regcleaner

Wat ik ook doe, elk programma loopt vast zogouw ik naar fullscreen switch. Als ik al in fullscreen zit, dan loop het vast zogouw ik een programma opstart. Alleen de prompt blijkt dus wel te werken in fullscreen.

Ik heb niet zon zin alles opnieuw te installeren, dus een oplossing zou zeer welkom zijn.

mvg PePe

Verwijderd

Wat werkt er nu precies niet. Je opent een command prompt, en die kan wel naar fullscreen. Echter zodra je een 'dosprogramma' fullscreen wilt draaien, hangt de handel, dat wil zeggen het dosprogramma.

Klopt dat zo? Kun je nog wel terug naar windows?

[ Voor 208% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 04:50 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 04:45:
Wat werkt er nu precies niet. Je opent een command prompt, en die kan wel naar fullscreen. Echter zodra je een 'dosprogramma' fullscreen wilt draaien, hangt de handel, dat wil zeggen het dosprogramma.

Ik denk dat hij bedoeld dat windows based programma's met GUI vastllopen. Wat hij verder bedoeld met vastlopen weet ik zo ook niet , vertel eens wat meer over wat er gebeurt.

Ga trouwens bij jezelf na wat je hebt gedaan voordat dit probleem is ontstaan. Heb je bepaalde software geinstalled?

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 04:45:

Ja dat klopt wel. Als ik een dosprogramma direct in fullscreen opstart gaat mis, of als ik na het starten van een dosprogramma naar fullscreen ga gaat het mis.

Alleen het dosprogramma loopt vast. Het maakt niet uit of het een grafisch of text programma is. Een programma als norton commander of de setup van een spel doet het al vastlopen, terwijl ze in een ventster zonder problemen werken.

Ik zie vaak wel nog het eerste beeld wat het programma zo moeten geven, wanneer ik in fulscreen mode zit. Ik kan de dosapplicatie gewoon weer sluiten door met alt-enter weer naar windowed mode terug te gaan en daarna het venster af te sluiten.

mvg PePe

ps. reactie op Simulated Zero

Ik heb zeer veel software geinstalleerd (50 programmas ongeveer), en ik weet niet precies wanneer dit probleem onstaan is, gezien ik voorheen de dosprompt eigenlijk nooit heb gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand enig idee?