Toon posts:

Hulp gezogd (ervaren pc gebruikers)

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik zoek een aantal mensen die als vrijwilliger zouden willen helpen met de site www.i-spam-a-lot.tk / www.ik-spam-teveel.tk (gaat over 2 weken officieel de lucht in...
de bedoeling is dat je verstand van pc's hebt, en dan ook zoveel verstand dat je de problemen van anderen kan oplossen...
je krijgt dan van mij een programmatje die je op je pc moet runnen in je tray ( rechtsonderin en icoontje dus ) en als er een gebruiker hulp nodig heeft krijg je een notificatie en accepteer je de gebruiker en ga je chatten... de helft van de bezoekers die er komen zijn engels dus je moet engels goed kunnen spreken...
interesse, reageer dan op dit bericht

[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 06-05-2004 03:52 . Reden: spam (link) verwijderd/veranderd. ]

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
ik denk dat dit hier niet mag,
maar wat voor vragen kun je verwachten?

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
Ik denk niet dat dit de bedoeling is...

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:18
en wat schiet jij hier mee op mag ik vragen?

verder lijkt het me een beetje het principe als hier op GoT al tijden gebruikt wordt, maar hier dan in forum vorm. Ik kan me zomaar voorstellen dat er al genoeg (engelstalige-) fora zijn waar mensen met computervragen een stapje verder worden geholpen

dus vertel; wat is het bijzondere aan jouw concept?

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Ik vraag me sowieso af waarom iemand dit vrijwillig zou gaan doen?

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 08:47

BLN

K wil best meedoen, maar zit r ook nog een voordeel voor medewerkers aan? Want n beetje mn uptime vergassen aan noobjes is wel erg extreem.

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

ik hoop dat je een spellchecker gebruikt bij het maken van die site

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

60 Euro per uur en ik ben van de partij. :z

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gaat je uiteraard wel knaken kosten mocht je gebruik willen maken van mijn wijsheid. Tevens ben ik van mening dat je voor gratis hulp beter een forum kan bezoeken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 08:47

BLN

Ja, ergens is dit wel een bodemloos concept NOFI. Wat wil je hiermee bereiken en wat heb jij er zelf aan? Forums zijn inderdaad bedoelt voor dit soort problemen. En dit is gewoon een online helpdesk en als je weet wat een helpdesk kost als je ze belt, snap je wel dat dit nooit kosteloos kan.

If it ain't broken, don't fix it

• edwardVdV
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

edwardVdV

I shall say this only once!

Sinds wanneer is adverteren toegestaan op GoT? :'(

Knockwurst.

Verwijderd

Oeps, te vroeg geblaat :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 02:11 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heren,

klachten over dit topic graag in de topicreport, waar het hoort. Discussieer of discussieer niet, maar ga niet af lopen zeiken. Als je zo slim bent dat je er ook wel geld voor zou durven vragen (waarbij ik van 85% dat hier heeft gepost kan zeggen dat ze dat geld absoluut niet waard zijn), wees dan ook zo slim om dat voor jezelf te houden.

Voor meer informatie verwijs ik u allen met liefde door naar Policy mbt replies in 'slechte' topics :)

Daarnaast is dit topic een beetje spammerig, maar iemand die zijn diensten aanbiedt tegen een bepaald tarief is in mijn ogen even hard aan het spammen (hoe *absurd* dit bedrag ook mag zijn :X)

[ Voor 20% gewijzigd door HunterPro op 06-05-2004 02:13 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Personeels werving wordt niet toegelaten op GoT, lees de FAQ door en je kan het zelf ontdekken dat het daar ook instaat, niet meer doen dus zie ook policy aangaande spam Volgende keer kan je een OW verwachten.

[ Voor 90% gewijzigd door dusty op 06-05-2004 03:49 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Policy mbt replies in 'slechte' topics

Veel mensen zullen hun Push Message met hun "Niet Officiele Waarschuwing" ondertussen wel ontdekt hebben.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.