Gratis pc + een mobiel?

Pagina: 1
Acties:

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 16:07
Ik was een beetje op gratiz.nl aan het kijken en kwam ik deze aanbieding van Telfort tegen: http://shop.telfort.nl/info.php?id=1858 , nu weet ik niet of ik iets door de vingers zie? Maar het lijkt mij iig waterdicht.. Of kom ik na 1 jaar met een dikke rekening van "iets" onderuit?

Mischien dat iemand op GoT dit al gedaan heeft, mischien dat iemand hier voor iedereen wat duidelijkheid in het spel kan gooien? Ik snap het namelijk niet meer :?

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
2 jaar lang 40 euro dokken voor een PC zonder monitor en waarvan de waarde zo'n 300 euro is. De telefoon is niet bepaald recent. Zo'n bijzonder aanbod vind ik het niet, dus ik denk niet dat er een addertje onder het gras zit.

iRacing Profiel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Precies 24*40 euro is toch zo'n 960 euro (en dat is als je echt niet meer belt dan je beltegoed).
De kosten voor het bellen zijn bijna niets voor de provider, daar verdienen ze echt dik op. Laat even zeggen dat 40 euro voor jou bellen 4 euro kost voor de provider.
Blijft er 864 euro over. Telefoontje kost iets van 150-200 euro (afhankelijk van het model, maar dit is volgens mij een simpele.
blijft er nog 650 euro over (grofweg gerekend).

Voor 650 euro kun jij best een simpel pctje in elkaar vrotten. Waarsch nog minder als er low budget spul gebruikt wordt (ecs bordje, bijna geen geheugen, simpel celeron dingetje of een amdtje, standaard ropla kastje met voeding, hdd van 40GB 5400rpm, cdrw en dvd kosten ook geen drol meer. Durf te wedden dat 400 euro de waarde van zo'n ding zal zijn :P.
[edit]
nu naar die link gekeken, had best wel gelijk kwa specs :P
Gewoon weer een lokkertje :P

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 06-05-2004 11:04 ]

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:51
Zo'n actie is alleen interesant als je toch al verlegen zit om zo'n abonnement! En laat je nu niet zo'n pc voorspiegelen, want dat pc-tje stelt echt niets voor 8)7