[XP] Dual Monitor Setup moet bij 1 gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 11:21
Ik heb momenteel 2 gebruikes accounts onder windows xp en dat zijn
m'n gewone (dagelijkse) account en m'n Game/Benchmark account.
In principe kan ik alles apart instellen qua background thema en applicaties die gestart worden bij het aanmelden van de account.

Nou gebruik ik een dual monitor setup bij mijn gewone account en bij mijn Game account wil ik maar 1 monitor gebruiken dit kan maar dan moet ik deze uitschakelen bij eigenschappen voor beeldscherm.

als ik dan afmeld en weer naar mijn gewone account ga moet ik daar de 2e monitor weer apart aanzetten bij eigenschappen voor beeldscherm.

ik heb de profielen apart opgeslagen op de D: partitie
D:\Profiles\Game
&
D:\Profiles\Ruben
hierin staan apart de instellingen voor de background en thema's e.d. maar hij neemt iedere keer de andere instellingen over voor de dual setup over.

kort: :X
als ik aan het gamen ben geweest (1 monitor) en ik meld me af
en meld me daarna op m'n andere account weer aan gaat alleen de "hoofd"monitor aan en moet ik de 2e apart aanzetten bij eigenschappen voor beeldscherm.

als ik me dan weer afmeld en aanmeld op m'n game account dan gaan beide monitoren aan terwijl ik alleen de "hoofd"monitor wil gebruiken.

wat zou ik hier aan kunnen doen? of moet ik gewoon iedere keer die dual setup in en uitschakelen?

Verwijderd

verschillende hardware: 2 hardwareprofielen maken.
Maar ja daar moet je voor booten, of het daar sneller van wordt?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ultramon plaatst in je systray een icoontje waarmee je door rechts te klikken makkelijk een 2e scherm aan/uit kunt zetten.

Hoef je iig niet desktop > properties > settings e.d. te doen.

Leuke bijkomstigheid is dat je _eindelijk_ op een makkelijke manier verschillende wallpapers voor elke monitor kunt gebruiken, zonder in Photoshop te hoeven gaan knutselen met verschillende pics en resoluties

[ Voor 33% gewijzigd door max op 05-05-2004 23:35 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 18:44
met ultramon kan je ook met een shorcut key (iets van ctrl-alt-F3 ofzo) je 2e monitor enablen/disablen :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
ik sluit me hier boven bij aan
ik gebruik het ook naar alle tevredenheid ;)

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 11:21
die hardware profielen schieten idd niet echt op, daarom heb ik dat niet gedaan (vergeten te vermelden :+ :X )
Ik ga Ultramon maar eens proberen, het lijkt op een progje wat ik laats ook had bij een CATALYST of DNA driver voor m'n Radeon. maar weet dus niet meer waarbij en kan um ook niet meer vinden |:( |:(
Pagina: 1