[VB-6 & TAPI]Hoe kan ik inkomende gesprekken detecteren ?

Pagina: 1
Acties:

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
Ik heb een VB-applicatie en een TAPI-koppeling met de telefooncentrale. uitgaand bellen via TAPI is geen enkel probleem, echter wil ik ook inkomende gesprekken laten zien, met name het Caller-ID. Dit lukt wel als het gesprek geaccepteerd is, maar voordat hij wordt opgenomen, wil ik al weten wie er belt (afhankelijk van CLIP-info natuurlijk).

Ik kan bij MSDN & Google niet zo veel bijzonders/bruikbaars vinden?

• pkouwer
heeft er niemand een idee hoe je middels TAPI een inkomend gesprek kan detecteren ?

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 14:28

koli-man

Bartender!!!!

ik neem aan dat je eens hier hebt gekeken.
maar dat zal wel
http://www.exceletel.com/...rams/etCallerID/index.htm

[ Voor 30% gewijzigd door koli-man op 07-05-2004 11:40 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• pkouwer
heb ik inderdaad al gezien, maar ik wil geen third-party componenten gebruiken, puur eigen code

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 14:59

pjvandesande

GC.Collect(head);

Dit is toch geen 3th-party?

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

koli-man schreef op 07 mei 2004 @ 11:35:
ik neem aan dat je eens hier hebt gekeken.
maar dat zal wel
Die had hij al gezien zei hij, maar het is in elk geval geen 3th party, en daar had hij niet genoeg aan, denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door koli-man op 07-05-2004 14:04 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• pkouwer
sorry, ik heb de bovenste link over het hoofd gezien, mijn excuus. Het is idd geen third party, maar ben eigenlijk op zoek naar een voorbeeld progje. Ik ga iig het stukje code proberen te implementeren.

meer tips zijn welkom...

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

succes en let dan op deze regels :)
Before using this code example, you must perform the operations in Initialize TAPI, Select an Address, and Register Events.

Also, you must perform the operations illustrated in Select a Terminal following the retrieval of the ITBasicCallControl and ITAddress interface pointers.

Note This example does not have the error checking and releases appropriate for real code.
Ik heb er nog nooit mee geexperimenteerd, maar dit lijkt me wel belangrijk, laat de resultaten even horen enzo en enige gelukte voorbeelden :) Wie weet komt het weer eens van pas

[ Voor 6% gewijzigd door koli-man op 07-05-2004 14:31 ]

Pagina: 1