Toon posts:

[WINXP] Hoe kan je zien of je XP retail of cooperate is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met XP en ik wil weten wat voor versie van XP ik gebruik. Een retail of cooperate editie? Kan je dat ergens zien in je systeem? Ik heb het met AIDA32 bekeken, maar dit antwoord niet gevonden.

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
syteem eigenschappen

yep it's me

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
Op je factuur? :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laten we ons op dit moment even beperken tot technische onderbouwde oplossingen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
retail of corporate heeft te maken met welke cd-key je hebt.
als de cd-key die je gebruikt ook word gebruikt door alle andere computer binnen je bedrijf dan heb je corperate.
als het voor thuis gebruik is heb je naar alle waarschijnlijkheid retail.
maar het is gewoon de zelfde windows

makelijkste check : moest je windows activeren nadat je windows had geinstallerd?
zo ja : retail
zo nee : cooperate

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 21:22

grimson

domeingrommer

Dit is als je de CD nog hebt denk ik
http://www.petri.co.il/use_oem_version_to_upgrade_xp.htm

Verwijderd

Topicstarter
Dus je ziet geen fysieke verschil qua tekst ofzo. Het is de productcode wat telt? Ok.

Verwijderd

Topicstarter
Dus effe een check: Ik heb een XP geinstalleerd die ik niet hoefde te activeren. Conclusie: een cooperate edition.

Is het met XP mogelijk om cooperate produktcode te gebruiken voor een retail versie? Lijkt me niks voor Windows, maar toch even een check?

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 18:44
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 07:32:
Dus effe een check: Ik heb een XP geinstalleerd die ik niet hoefde te activeren. Conclusie: een cooperate edition.

Is het met XP mogelijk om cooperate produktcode te gebruiken voor een retail versie? Lijkt me niks voor Windows, maar toch even een check?
*met corporate hoef je alleen in de setup een code in te vullen (5x5 cijfers)
*met retail heb je dat (niet of ook weet niet uit mn hoofd) maar in ieder geval heb je daarna dat gedoe met 'activeer je windows' met dat sleuteltje onderin je systray.....

dat is waaraan je het kan herkennen!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Pagina: 1