Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Verwijderd
Ik heb persoonlijke ervaring en ze zijn wel goed. Wel duurt het wat lang voor nameserver wijzigingen e.d. actief zijn, maar wat wil je voor zo'n prijs 
Alleen kan je niet zelf nameserver handles aanmaken en dat is toch wel eeen groot - punt vind ik zelf.
Alleen kan je niet zelf nameserver handles aanmaken en dat is toch wel eeen groot - punt vind ik zelf.
Wat kun je dan met die nameserver handles?Alleen kan je niet zelf nameserver handles aanmaken en dat is toch wel eeen groot - punt vind ik zelf.
Betekent dit dan, dat ik naast registreren ook joker als host moet nemen? Ik kan nadat ik de naam heb geregd toch hosten op iedere (hosting-)provider.
Verwijderd
Je kan gewoon hosten waar je wilt, alsje eigen gebruiker bent en geen hosting bedrijf heb je opzich geen eigen nameservers nodig.
Verwijderd
Bij Joker kun je domeinen registreren met
of zonder DNS service. Met DNS service is
een stuk duurder in ieder geval.
Als je je eigen geen hostingprovider noemt
ben je dus altijd afhankelijk van de
nameserver van een provider, zoals ook
Joker je die kan bieden.
Ikzelf vind als je geen nameserver hebt
de diensten van Enom (www.enom.com) wel
goed, maar misschien wel wat te duur
of zonder DNS service. Met DNS service is
een stuk duurder in ieder geval.
Als je je eigen geen hostingprovider noemt
ben je dus altijd afhankelijk van de
nameserver van een provider, zoals ook
Joker je die kan bieden.
Ikzelf vind als je geen nameserver hebt
de diensten van Enom (www.enom.com) wel
goed, maar misschien wel wat te duur
www.gandi.net bied ook dns+registratie (com/net/org) aan voor 15 euro incl btw/vat
Toen ik daar een domein registreerde was ie binnen 12 uur in de lucht, en dat voor zo'n 35 piek p/j
Toen ik daar een domein registreerde was ie binnen 12 uur in de lucht, en dat voor zo'n 35 piek p/j
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat Gandi.net ziet er ook wel goed en redelijk betrouwbaar uit!
ik heb meerdere domeinen bij Joker.com, tot nu toe absoluut geen problemen.
Wat ik me dan afvraag is, waarom blijt WideXS bij Network Solutions zitten, terwijl je dan geen 100% eigennaaar van domein bent?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Uhh... bij Network Solutions ben je echt wel 100% eigenaar van je domein!
Mag trouwens ook wel voor die prijs
Mag trouwens ook wel voor die prijs
Nope, daaar was een tijd geleden allemaal gezeik over enzow ... Ik heb mijn domeinen toen laten verhuizen door iemand die lid was van OpenSRS (Tucows).
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Peerke ik zal wel wat gemist hebben kan je dit ietsjes beter uitleggen?
Verwijderd
Omdat je bij widexs wel support krijgt.Op maandag 25 december 2000 15:35 schreef Peerke het volgende:
Wat ik me dan afvraag is, waarom blijt WideXS bij Network Solutions zitten, terwijl je dan geen 100% eigennaaar van domein bent?
Als je eens uit je DOPPEN kijkt ben je als het goed wel het administrative contact
Verwijderd
Ik heb dat wel meer gezien en widexs regelt meteen dan dat JIJ het administrative contact bentOp maandag 25 december 2000 23:56 schreef Peerke het volgende:
Nope, daaar was een tijd geleden allemaal gezeik over enzow ... Ik heb mijn domeinen toen laten verhuizen door iemand die lid was van OpenSRS (Tucows).
Pagina: 1