Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Hey,

Ik heb een probleem met mijn Philips HDD-060. Ik ben zeer tevreden met het ding en de eerste lading mp3-tjes kon ik er zo zonder moeite op zetten.

Toen heb ik firmware 3.0 erop gezet en wordt de data niet meer goed overgeschreven. Als ik een mp3-tje op de micro-hd van de speler plaatst, klopt het mp3-tje niet. Het grootste gedeelte van het liedje is goed, maar in ieder nummer hoor je 2 of 3 keer dat hij een seconde overslaat. Dit komt niet doordat ik met de speler schudt. Tevens hoor ik bij sommige nummers die ik na de tijd op de speler heb gezet, dat je op een gegeven moment een seconde een andere nummer tussendoor hoort. Heel raar, maar dan luister je bijvoorbeeld Soulvation en dan in een keer zit er een seconde een ander nummer tussen (die wel op de speler staat).

Weet iemand toevallig wat er aan de hand kan zijn? Alvast bedankt!!!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

NoTimeRemains

I know

mss ligt t aan de mp3?
heb je die al eens geprobeerd met winamp oid :?

This is the Way.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Hij kan dicht.

Ik heb de firmware opnieuw geinstalleerd en nu is het wel goed. Waarschijnlijk dus een fout met het overzetten van de firmware.