Toon posts:

[IE] Beeldscherm resolutie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn monitor op de hoogste resolutie zetten {1280 bij 1024} voor mijn digitale foto,s , maar ik kan mijn internet pagina,s niet aanpassen omdat alles piepklein is.
Ik heb al bij {beeld} - {tekengrote} extra groot staan , maar mijn pagina,s blijven te klein .
Is dat niet op te lossen in Windows XP pro ???
Als jij mijn vraag kunt beantwoorden , graag zelfs. |:(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

abruzzese,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal richtlijnen ogpesteld waar een topic aan moet voldoen, kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste regels:
  • Vertel in je topic altijd wat je zelf al gedaan en geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je al op gezocht, wat heb je al geprobeerd. Wat was het resultaat daarvan.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft - in Windows Operating Systems hebben we daarnaast nog de regel dat het OS in je topic titel moet staan.
  • Ben in je topicstart zo duidelijk mogelijk - geef aan wat precies je probleem is, en geeef zo veel mogelijk relevante informatie
Verder - je vraag gaat zo te zien meer over Internet Explorer dan iets anders - die vragen horen in Software Algemeen thuis, ik ga je topic daarom even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je zou opera als browser kunnen gebruiken, daarbij kun je gewoon de grootte van je websites instellen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.