Ik heb hier al vaker foto's gezien en dan is alleen het hooft opject in kleur. De rest eromheen is in zwart-wit. Dit zou ik ook erg graag willen doen hoe doe ik dit precies ?
met een fotobewerkingsprogramma als photoshop is dit goed te doen!
ps: het is oBject
ps: het is oBject
tja...
Verwijderd
Open het bestand in photoshop en creeer een nieuwe 'adjustment' layer met hue/saturation. Schuif de saturation bar helemaal naar links. De foto wordt nu zwart-wit. Je kunt nu met de kleur zwart en het penseel hetgeen wat je gekleurd wilt hebben 'maskeren'.
Succes
Succes
Kijk, en zo leer je weer wat nieuws van photoshop. Dat wist ik namelijk ook nog niet
Moet me toch es wat meer gaan verdiepen in het programma.
Eerste probeerseltje:

Ik denk dat je met een lasso-tool o.i.d. nog wel een mooier resultaat ofzo kunt krijgen, maar toch....grappig
Eerste probeerseltje:

Ik denk dat je met een lasso-tool o.i.d. nog wel een mooier resultaat ofzo kunt krijgen, maar toch....grappig
Vind ik voor een eerste test heel geslaagd!-W0kk3L- schreef op 05 mei 2004 @ 23:21:
Eerste probeerseltje:

(was overigens verder een bagger kwaliteit foto, maar wel leuk als probeerseltje)
[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 05-05-2004 23:54 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1