Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM] Samsung E700 in termijnen afbetalen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe GSM nodig,
Ik kies zelf voor de Samsung E700...

Maar ik ben nog opzoek naar een (online) shop waar ik het toestel in termijnen kan betalen, het liefst KPN/Vodafone....

Toestel zonder simkaart is ook goed maar dan wel simlock vrij, heb hier namelijk nog een simkaart liggen..

Wat ik heb gevonden is bij de wehkamp maar daar is dit toestel redelijk duur tegenover een aantal andere sites waar ik hem heb zien staan...

Alvast bedankt!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
ALs je het bedrag niet in één keer op kan hoesten, zal je eerst moeten sparen IMHO. Er zijn genoeg voorbeelden van jongeren die in de schulden raken door een mobieltje. Geld dat je (nog) niet hebt, moet je dus imho. ook (nog) niet uitgeven.

Verder is het voor een winkel een zeker risico wanneer er in termijnen betaald wordt, plus dat ze je feitelijk geld lenen. Dat zal altijd duurder zijn dan gewoon kopen.

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Ik vat iets niet.
Als je een abo neemt krijg je het toestel zo goed als gratis.
De termijnen die je betaalt zijn dan toch de maandelijkse abo-kosten?
Of zie ik iets over het hoofd

Verder ben ik het wel eens met sdomburg dat je eerst moet sparen voordat je iets uitgeeft.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Topicstarter
Gister wou ik een abbo afsluiten via primafoon.nl maarja ik kwam erachter dat je daarvoor minimaal 18 moest zijn :O :r

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 19:02:
Gister wou ik een abbo afsluiten via primafoon.nl maarja ik kwam erachter dat je daarvoor minimaal 18 moest zijn :O :r
De minimale leeftijd voor de aanvraag van een GSM abonnement is 18 jaar (bij Orange is dit mogelijk vanaf 16 jaar, mits de ouders hiervoor een machtiging geven). U beschikt over een geldig legitimatiebewijs of eventueel een verblijfsvergunning die minimaal 1 jaar geldig is en u ontvangt uw bankafschriften op een Nederlands adres (geen postbus!).

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Een erg hoge prijs bij Wehkamp inderdaad: http://www.pricewatch.info/item/17515/

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Ah, zo.

Tja, misschien je ouders of ouder familielid de deal laten sluiten en die maandelijks betalen.
(als je het je ouders laat doen heb je kans dat ze je af en toe wat kwijtschelden, laat je je broer/zus het doen zul je waarschijnlijk extra moeten betalen omdat ze "risico" lopen :) )

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
1. Dit hoort thuis in Internet & Telefonie

2.
Bazer schreef op 05 mei 2004 @ 19:00:
Ik vat iets niet.
Als je een abo neemt krijg je het toestel zo goed als gratis.
De termijnen die je betaalt zijn dan toch de maandelijkse abo-kosten?
Of zie ik iets over het hoofd
Abo-kosten != betalen op temijnen.
Een abo is voor onbepaalde tijd, je werkt niet naar een bedrag toe. Bij belaten in termijnen zorg je ervoor dat je in een bepaalde tijd een x bedrag betaald hebt.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie DeeD2k2 hierboven, deze gaat iig dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.