Webcamz

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Het is een beetje stil rondt de webcamz, maar ik heb er nog geen...wa's een goeie?
250 is echt tha max!
Zat meer te denken aan 100 -> 200 maarjah, zoals met bijna alles...van dure dingen krijg je zelden spijt!/want dat is kwaliteit :)dussuh...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ja, dus wat? Je concludeert het zelf al eigenlijk...
Maar ik heb de Webcam 3 en die is prima en 200 piek max, dus kan best. Anders is die van fielipz ook goed hoorde ik.

ps: Hoe bevallen je koelertz?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik viel net over een krantje van de Dixons waar een Logitech Cam instond voor maar 99 piek. Leek me op zich wel interessant omdat ik er ook wel eentje wil hebben maar geen zin heb om er veel voor neer te tellen.
Iemand ervaring met deze Logitech Quickcam Express?

• Gman
FF topic nieuw leven in blazen.

Koelers zijn goed Ruubz!

En die Philips webcam weet ik niet.
De Logitech is ook goed!

Verwijderd

Koop de Philips Vesta Pro. Check mijn homepage om plaatjes te zien die ik ermee geschoten heb.

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

ligt eraan waar je het voor gebruikt.
Als je het gebruikt voor netmeeting en die shit dan moet je gewoon de goedkoopste kiezen. Als je echte mooie plaatjes wilt schieten en dat ding meer als digitale camera gebruiken voor snapshots dan is een iets duurdere gewenst.
goedkoop is <100, duurder 100> <250, echt goed 250>

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-08 22:52
Hey frits,
wat voor software heb je gebruikt voor die foto's? Want ze zien er mooi uit, en hier (bij vrienden) staat ook zo'n vesta-pro en wij willen ook plaatjes van 800x600 kunnen schieten, maar het lukt niet...

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
als ik mijn vriendin d'r konijnen online wil laten gaan (webcam op hok buiten), welke kan ik dan het beste nemen? :)

Verwijderd

Zetje01, gewoon de originele software die erbij zit: Ulead Photo express 2.0SE. Tis wel wat gekloot met de belichting en het scherpstellen, maar volgens mij moet je hetzelfde soort plaatjes kunnen maken als ik.

Groeten, Frits

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

op tomshardware.com hadden ze laasts een 3COM webcam getest, was wel vrij duur, maar ook goed, geloof ik.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:33

sjaak

un giorno credi

Ik heb de Quickcam Express, en hij bevalt goed, kan natuurlijk altijd beter, maar voor gewoon dagelijks gebruik voldoet ie goed.
En niet duur!

• Daylights
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nou, heb al meerdere keren gelezen dat de Intel Create and Share als best getest wordt, maaaaaaaaaaaaarrr.... ik heb een paar weken geleden nog op de pricewatch van tweakers zien staan, maar nu niet meer :(
Hij was toen ƒ209,- geloof ik en er was er toen maar 1 die hem verkocht! Wie kan mij vertellen hoe ik er nog aan kan komen??????

• Daylights
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Kan iemand mij misschien even mailen als je weet waar ik hem nog kan krijgen?? en hoe duur??

Daylights@usa.net

Verwijderd

Je had toch een CL WC 3? ik heb de WC GO bestelt....

Om foto's op internet te kunnen zetten

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-08 22:52
Dank je, frits, Ulead Photo-express was hier nog niet geïnstalleerd.
Enneehh, licht is inderdaad erg belangrijk, heb ik gemerkt...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
k heb een webcam GO!, lekker handig meenemen..,.

Verwijderd

ik heb een heeele oude, een creative. zo'n zwart klein dingetje, waar je de voeding van het toetsenbord af haalt, en de data over de printerpoort gaat :)
doet het redelijk, maar de kwaliteit sucks!!

als ik een nieuwe zou kopen zou ik denk ik zo'n logitech dingetje kopen. die zien er wel geinig uit :)

Verwijderd

ik zou een kodak dvc235 kopen weet alleen niet of ie in NL te krijgen is.

je kan een review lezen op agnhardware.com kost volgens mij precies 250 gulden

Kijk ff of dit werkt:
http://www.agn3d.com/html/track.cfm?url=http://media.agn.com/videoreview/kodakdvc235/kodak85k.ram

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb ook de Kodak DVC325 aangeschaft. Hij gaat draaien als Kroegcam. We hebben eerst een Creative Webcam III gebruikt maar dat was een drama. Deze heeft veel meer licht nodig dan de Kodak wat in een kroeg meestal niet echt voor handen is. Gisteren de kodak getest, gaat stukken beter, wel de nieuwe drivers gebruiken anders kan je (bv) Webcam32 niet gebruiken.

Verwijderd

Ik had gehoord dat de INTEL erg goed was, beter als die Creative in ieder geval

• Gman
Aargh!

Ik heb 'm allang die Webcam III maar nu draai ik ff W98...ennuh...als ik WC control opstart krijg ik het menutje te zien.

Ik weet dat ik daar eerder last van had, en dan een reinstall zou moeten helpen...maar dat toet et niet.
Iemand nog meer last van?

• Gman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Stefano - Ik heb ook de Kodak DVC325 aangeschaft. Hij gaat draaien als Kroegcam. We hebben eerst een Creative Webcam III gebruikt maar dat was een drama. Deze heeft veel meer licht nodig dan de Kodak wat in een kroeg meestal niet echt voor handen is.[/quote]Nouw ik heb 'm op WAN http://www.wan.nl gebruikt in de tent...we hadden weinig licht, maar webcam draaide goed!
Die van mij had overdags meer problemen dan 's avonds.

Weird!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
We hebben het alleen maar over USB cams? Waarom zijn nergens meer cams te krijgen die je op je TVkaart kan aansluiten? Da's wat beter voor je processor ;)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Iemand ervaring met deze Logitech Quickcam Express?[/quote]Dit is echt een budget cam, als je een beetje film/foto wilt maken zou ik een Philips Vesta Pro kopen, niet al te duur en komt regelmatig als beste uit de test.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1