Toon posts:

[WIN2K server] Exchange mailbox kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Ik vroeg me af of het mogelijk was een mailbox van de exchange server af te halen en deze bijvoorbeeld op een CD te branden?? In win2k server verschijnen de mailboxen van ed users op virtuele schijf M, echter deze kunnen niet benaderd worden, en ik heb de vraag van een user gekregen of ik zijn mails op een Cd kan branden.

bedankt

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Exmerge. zoek daar maar eens op.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
outlook starten en dan exporteren naar een pst file :?

A wise man's life is based around fuck you

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 13:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 18:19:
Goeie,

Ik vroeg me af of het mogelijk was een mailbox van de exchange server af te halen en deze bijvoorbeeld op een CD te branden?? In win2k server verschijnen de mailboxen van ed users op virtuele schijf M, echter deze kunnen niet benaderd worden, en ik heb de vraag van een user gekregen of ik zijn mails op een Cd kan branden.

bedankt
Waarom kunnen die niet benaderd worden??

:?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Op de server zelf, dus niet bij de client, staat een map met alle mailboxen die op de exchange server aangesloten zijn. (MBX) In deze map staan mappen met alle mailtjes van de betreffende gebruikers.

Nou wil ik 1 van die mappen op cd branden, dus de gehele inhoud van deze map. Ik kan de map wel benaderen en dus de mailtjes bekijken in de mappen op de server, echter ik kan de mappen niet kopieren naar een andere schijf of naar CD.

Voor alle duidelijkheid het gaat dus om exchange server (30 gebruikers), niet om outlook of windows

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

ja moet je EXMERGE voor gebruiken een tool die mailboxen kan uitkopieren naar PST files. Some Questions and Answers About the Exmerge Utility

[ Voor 42% gewijzigd door mutsje op 06-05-2004 17:06 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 09:52:
Voor alle duidelijkheid het gaat dus om exchange server (30 gebruikers), niet om outlook of windows
En dat houdt dan ook in dat je niet "net zoals in windows" even een "mapje" ranswoord, noem het nou gewoon eens directory of een Mailstore kan kopieren...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 06 mei 2004 @ 17:03:
ja moet je EXMERGE voor gebruiken een tool die mailboxen kan uitkopieren naar PST files. Some Questions and Answers About the Exmerge Utility
Bedankt, heb het progje gedownload, zal maandag proberen of het werkt.
Pagina: 1