-= dit post ik ook over een paar weken
=-
zo.. en wat scoor je met die snelheidstest elders in dit (sub)forum?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Die kabel test?
Maximum van 1107,5 kB/sec en average met 114,1 kB/sec met xs4all fast abo (mxstream dus)
Maximum van 1107,5 kB/sec en average met 114,1 kB/sec met xs4all fast abo (mxstream dus)
Verwijderd
Mwah, ik wil ook wel zo'n Superfast ADSL Mxstream nonplusultra lijntje van 1107,5kB/s, ofwel 8860kb/sOp woensdag 20 december 2000 00:37 schreef Jasper het volgende:
En dat allemaal voor 175 piek p/m, wat zal m'n vader kwaad zijn als ie dit leest met z'n huurlijn op de zaak, muhahaha!
Tis maximum he! Dat zijn dus extreme uitschieters. Dus wat DAP registreert. Klopt geen kont van denk ik, maja.. Het gaat dus om de averages!!
Verwijderd
klopt idd geen zak van. mxstream fast = 128KB/s max, en mxstream basic 64... die 1MB/s haalt je gemm wel wat omhoog.. 
maarja, snel is snel
ik heb 't begin november besteld, en ik sta nu al 2 maanden in de wacht.. die korting geldt dan nog als het nog langer duurt hoop ik! en anders kunnen ze een nare ziekte krijgen, want mensen 2 maanden laten wachten en daarom hun korting weghalen zou geen stijl zijn..
nog meer mensen die al zo lang in de wacht staan? (m'n wijkcentrale ondersteunt het dus al, maar vanwege de 'grote belangstelling' ben ik door KPN in de wacht gezet...)
maarja, snel is snel
ik heb 't begin november besteld, en ik sta nu al 2 maanden in de wacht.. die korting geldt dan nog als het nog langer duurt hoop ik! en anders kunnen ze een nare ziekte krijgen, want mensen 2 maanden laten wachten en daarom hun korting weghalen zou geen stijl zijn..
nog meer mensen die al zo lang in de wacht staan? (m'n wijkcentrale ondersteunt het dus al, maar vanwege de 'grote belangstelling' ben ik door KPN in de wacht gezet...)
Verwijderd
Heb net cistron adsl blue. Gaat rap man! 850KB/s (ja, een grote B ja
)
Maar het moet idd gezegd worden, deze snelheden haal je alleen intern (met een test file). Het hoogste dat ik tot nu toe extern gehaald heb is 740KB/s (ftp.chello.nl)
Verder is 70/80KB normaal.
Maar het moet idd gezegd worden, deze snelheden haal je alleen intern (met een test file). Het hoogste dat ik tot nu toe extern gehaald heb is 740KB/s (ftp.chello.nl)
Verder is 70/80KB normaal.
Pagina: 1