Toon posts:

Audio panel Nforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe windows install er op gezet, en alle nvidia drivers ( voor me videokaart en moederbord) er overnieuw opgezet.

Nu is het zo dat ik op de windows hiervoor een nieuwere laat maar zeggen "audio panel" had, nu probeer ik telkens alles overnieuw te installeren maar krijg telkens de oude panel terug.
Als ik alles install zoals ik normaal doe krijg ik een panel met extra bugs er in:
Ik kan nu bijv. het geluid niet meer regelen dus tril hier nu weg :S en het geluid is bagger :/ en nog wat kleine dingetjes.
ook staan die vu-metertjes voluit altijd.

Hoe krijg ik dit in godsnaam weer goed??

specs:
Abit nf-7 rev 2.0
Windows xp prof.
Directx 9.0
nieuwste nforce drivers en alles wat er te maken mee heeft van de site.
ik gebruik gewoon Wmp 9.0 maar het heeft gewerkt samen dus..

Hier een screen:
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/raketten/naamloos.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 17:30 ]

Verwijderd

Je post is niet heel erg duidelijk. Je audio panel heeft alles te maken met de driver voor je geluidskaart. Welke driver versie zien we in het screenshot? Welke versie gebruikte je toen alles het nog deed?

Gebruik niet automatisch de nieuwste driver. Dat hoef geen verbetering te zijn (vaak is het dat wel).

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 12:57
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 17:22:
Ik kan nu bijv. het geluid niet meer regelen dus tril hier nu weg :S en het geluid is bagger :/ en nog wat kleine dingetjes.
ook staan die vu-metertjes voluit altijd.

Hoe krijg ik dit in godsnaam weer goed??
Kan het zijn dat je ruis op je mic,aux of video hebt? Dat wil wel eens een rare brom veroorzaken hier, muten van deze helpt voor mij....

succes

specs

Verwijderd

de-installaer alle nforce drivers en downlaod de nieuwe bij nvidea. had ook vage problemen. meer dan 40% master volume hoorde je nada meer. nu gaat alles goed

mocht het geluid bagger klinken kan het liggen aan nvidia system utility, elke refresh geeft bij mij ,bij sommige programma's , een schok in games of noise in winamp of oid.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 04:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
tnx hij werkt nu weer, eindelijk weer muziek luisteren :D

Verwijderd

Wat was het nu?
Dat je dingen moest muten zoals loekie zij?
Of dat laatste ;)?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 02:01 ]

Verwijderd

Het laatste ;)

Verwijderd

Line-In kan idd brommen (maar dat ligt aan bekabeling of apparatuur aan de andere kant) , als je die mute kan het een hoop schelen ook ja. Maybe beiden hehe

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 15:35 ]

Verwijderd

Ah ok. Mooi dat het werkt :).

• zikje
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hallo,

Ik heb dat bedieningspaneel nooit gezien omdat ik nog een Audigy in mijn PC had steken. Nu heb ik daar problemen mee, het geluid kraakt altijd. Daarom heb ik mijn Audigy eruit gesmeten en mijn Cambridge Soundworks boxen aangesloten op mobo Abit NF7 audio. Hoe krijg ik dat bedieningspaneel te zien?

Ik heb namelijk ook een Microsoft Sidewinder als hoofdtelefoon. Het geluid komt nu langs daar, maar ik wil kunnen switchen tussen mijn boxen (Cambridge) en mijn hoofdtelefoon.
Pagina: 1