beste medetweakers,
ik heb mijn winamp 5.03 al een tijdje met plezier draaien (altijd al een winamp fanaat geweest
) maargoed, ik heb een microsoft multimedia keyboard met van die winamp control toetsen die het helemaal top doen!
ik heb hem nu in mn taskbar staan en niet in mn systray....
en ik wil m eigenlijk weg hebben, ik heb met serious samuize welk nummer ik speel, en met mn toetsenbord control ik m. maar als hij ALLEEN in mn systray zit dus niet in mn taskbar dan doen de knoppen het niet en als ik dan op play druk komt winamp te voorschijn en gaat om aandacht vragen...
SPECS:
win xp pro engels, up2date
550mhz
384mb ram
norton 2k3
serious samurize
winamp 5.03 pro
iemand?
//edit: misschien niet de beste plek hiervoor maar goed, waar anders? en zoja, verplaats dan maar hoor
ik heb mijn winamp 5.03 al een tijdje met plezier draaien (altijd al een winamp fanaat geweest
ik heb hem nu in mn taskbar staan en niet in mn systray....
en ik wil m eigenlijk weg hebben, ik heb met serious samuize welk nummer ik speel, en met mn toetsenbord control ik m. maar als hij ALLEEN in mn systray zit dus niet in mn taskbar dan doen de knoppen het niet en als ik dan op play druk komt winamp te voorschijn en gaat om aandacht vragen...
SPECS:
win xp pro engels, up2date
550mhz
384mb ram
norton 2k3
serious samurize
winamp 5.03 pro
iemand?
//edit: misschien niet de beste plek hiervoor maar goed, waar anders? en zoja, verplaats dan maar hoor
[ Voor 7% gewijzigd door stevenP op 05-05-2004 17:52 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB