Link naar ftp site, pagina niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:56
Ik heb een beetje een raar probleem: ik gebruik al een tijdje een persoonlijke startpagina omdat ik de favorieten van IE niet lekker vind werken. Deze pagina's staat vol links naar allerlei sites waar ik vaak kom. Nu heb ik laatst een aantal ftp accounts toegevoegd met
code:
1
<a href='ftp://david@home.planet.nl'>FTP - Planet</a>
Het vreemde is nu dat als ik op deze link klik, ik eerst een pagina krijg met "De pagina kan niet worden weergegeven.". Als ik dan op F5 druk doet hij het wel gewoon. Weet iemand waar dit door komt?

Roomba E5 te koop

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

André

Analytics dude

En als je "david@" uit de link weglaat?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

dmv die @ kan IE "getricked" worden.
Dit kan gezien worden als een bug.

Waarschijnlijk heb jij laatst IE geupdate en nu werkt die @ functionaliteit niet meer.

Tsja, dat was de oplossing van MS, gewoon die hele functie eruit slopen.

edit:

nieuws: Microsoft: niet meer op links klikken voor veiliger internet

:Y)

[ Voor 14% gewijzigd door DeMoN op 05-05-2004 16:59 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:56
Ik heb inderdaad alle updates geinstalleerd. Ik heb even een test link gemaakt, zonder "david@" en dat geeft hetzelfde resultaat. Overigens net een ftp link van planet gebruikt om een update binnen te halen en daar moest ik ook eerst op F5 drukken. In de instellingen van IE kan ik er ook nog niets over vinden.

Roomba E5 te koop