"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Sommige spellen ondersteunen het in elk geval, van Need for Speed 5 (porsche) en Serious Sam weet ik het, kwestie van 'wide screen' aanzetten. Zijn ast nog meer spellen die dit hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Eindewege op 05-05-2004 16:31 ]
Van Zeeland dan misschien ??
Verwijderd
Steam (Half Life & vele mods) ondersteund ook widescreen
Heb het nooit geprobeert maar de optie staat in het menu.
Verwijderd
er zijn niet heel veel spellen met widescreen optie. Wat voor ratio is (4:3 ? 16:9 ?) is zo'n widescreen eigenlijk?
Alles wat gewoon in een window werkt natuurlijk ook ( Civ2
)
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
NFS underground ondersteund het ook.
*Offtopic truecrime voor de ps2 ondersteund ook breedbeeld... wow ! heb het laatst bij een vriend op een 82" gespeeld, ziet er prachtig uit !
*Offtopic truecrime voor de ps2 ondersteund ook breedbeeld... wow ! heb het laatst bij een vriend op een 82" gespeeld, ziet er prachtig uit !
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
16:9 is widescreen, maar je hebt ook nog hogere ratio's.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 17:01:
er zijn niet heel veel spellen met widescreen optie. Wat voor ratio is (4:3 ? 16:9 ?) is zo'n widescreen eigenlijk?
Ik neem aan dat als je een bepalade resolutie kunt draaien op zo'n schermpje in windows dat het in directx ook op die resolutie gedraaid kan worden. Maar dat is dus ervan uitgaande dat de makers de opties niet limiteren, zoals in Splinter Cell bijvoorbeeld of Far Cry. Daar kun je in een pull down menuutje kiezen. En dat is niet echt directx aanspreken om jou dan de keuze te laten maken helaas.
Is er wel een mogelijkheid om te kiezen dat het beeld in het midden met een ratio 4:3 word neer gezet?
Lijkt me straks erg vervelend om elke game uitgerekt te zien
Lijkt me straks erg vervelend om elke game uitgerekt te zien
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Pagina: 1