Hallo,
Ik heb een listbox met een aantal waarden, nu wil ik een kunnen selecteren en de betreffende regel verwijderen.. nu heb ik een code die deels werkt.
Selecteer ik de bovenste regel en druk ik op deknop dan wordt deze keurig verwijderd.
Pak ik een andere regel gebeurt er niets ! en ik weet zeker dat de loop('s) compleet worden doorgelopen....
Hebben meer dit probleem of weten jullie de oplossing ?
De code is:
Diverse dingen heb ik geprobeerd.. maar een regel ertussenuit halen lukt niet.. slechts de bovenste.. en volgensmij klopt de code toch echt wel ...
Er wordt dan ook niet een andere regel of zo verwijderd gewoon helemaal nix..
Hoe kan dit + wat is de oplossing ?
Ik heb een listbox met een aantal waarden, nu wil ik een kunnen selecteren en de betreffende regel verwijderen.. nu heb ik een code die deels werkt.
Selecteer ik de bovenste regel en druk ik op deknop dan wordt deze keurig verwijderd.
Pak ik een andere regel gebeurt er niets ! en ik weet zeker dat de loop('s) compleet worden doorgelopen....
Hebben meer dit probleem of weten jullie de oplossing ?
De code is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Private Sub toevoegen(ByVal listbox1 As System.Web.UI.WebControls.ListBox, ByVal listbox2 As System.Web.UI.WebControls.ListBox)
Dim li As ListItem
For Each li In listbox1.Items
If li.Selected Then
listbox2.Items.Insert(0, New ListItem(li.Text, li.Value))
End If
Next li
Dim count As Integer
For count = 0 To count = listbox1.Items.Count
If listbox1.Items(count).Selected Then
listbox1.Items.Remove(listbox1.Items(count).Value)
End If
Next
End Sub |
Diverse dingen heb ik geprobeerd.. maar een regel ertussenuit halen lukt niet.. slechts de bovenste.. en volgensmij klopt de code toch echt wel ...
Er wordt dan ook niet een andere regel of zo verwijderd gewoon helemaal nix..
Hoe kan dit + wat is de oplossing ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 15:58 ]