Helaas werkt mijn ADSL vanaf de dag van oplevering tot nu nog steeds niet naar behoren..
ruim 300 disconecties in 24 uur tijd..
CRC errors vliegen om mijn oren..
BBned heeft echt alles onderzocht en het blijkt aan de koper draaden te liggen..
De orginele voedings/aarde draad is al niet meer goed en waarschijnlijk de reserve ook niet.. hierdoor is mijn ADSL zeer onstabiel en kan de modem de lijn niet continu getraind houden..
Dit probleem blijkt iedereen hier in de flat te hebben waaruit blijkt dat waarschijnlijk de kwaliteit van de draden gewoon zeer slecht is om daar ADSL vanaf 1mbit overheen te laten lopen..
Vandaag belde KPN en kreeg gelijk al 2 argumenten te horen:
Hoe oud is uw woning..
- eind jaren 60
Dan heeft u kans dat er zeer oude telefoon draden onder de grond liggen die eigenlijk niet geschikt is voor ADSL.
Maar hou er rekening mee dat we die draden niet voor u gaan vervangen..
(Het PUNT is wel dat de hele flat er last van kan hebben)
Hoever woont u van de centrale?
3km woon ik van de centrale..
Nou dat kan dus ook het probleem zijn waardoor u problemen heeft met uw ADSL..
ARGGGGG snappen ze nou nog niet hoe verder je van de centrale woont hoe lager de modem gewoon traind maar dan wel stabiel blijft..
Zelf dat is hier niet het geval..
Bij een lijn training van 50kb klapt ie eruit..!
Tis echt niet te geloven betaal je 9 euro p/m voor gebruik en onderhoud van de koperdraden..
Worden deze nog geen eens vervangen als dat het probleem zou zijn..
Maar goed KPN wilt nog niet vooruit lopen maar ik moet er maar wel rekening mee houden dat ik waarschijnlijk dan maar geen ADSL kan hebben omdat de koperdraden misschien te slecht van kwaliteit kunnen zijn..
Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt en wat zou ik hier aan kunnen doen?
Greetzzz
Mabili
ruim 300 disconecties in 24 uur tijd..
CRC errors vliegen om mijn oren..
BBned heeft echt alles onderzocht en het blijkt aan de koper draaden te liggen..
De orginele voedings/aarde draad is al niet meer goed en waarschijnlijk de reserve ook niet.. hierdoor is mijn ADSL zeer onstabiel en kan de modem de lijn niet continu getraind houden..
Dit probleem blijkt iedereen hier in de flat te hebben waaruit blijkt dat waarschijnlijk de kwaliteit van de draden gewoon zeer slecht is om daar ADSL vanaf 1mbit overheen te laten lopen..
Vandaag belde KPN en kreeg gelijk al 2 argumenten te horen:
Hoe oud is uw woning..
- eind jaren 60
Dan heeft u kans dat er zeer oude telefoon draden onder de grond liggen die eigenlijk niet geschikt is voor ADSL.
Maar hou er rekening mee dat we die draden niet voor u gaan vervangen..
(Het PUNT is wel dat de hele flat er last van kan hebben)
Hoever woont u van de centrale?
3km woon ik van de centrale..
Nou dat kan dus ook het probleem zijn waardoor u problemen heeft met uw ADSL..
ARGGGGG snappen ze nou nog niet hoe verder je van de centrale woont hoe lager de modem gewoon traind maar dan wel stabiel blijft..
Zelf dat is hier niet het geval..
Bij een lijn training van 50kb klapt ie eruit..!
Tis echt niet te geloven betaal je 9 euro p/m voor gebruik en onderhoud van de koperdraden..
Worden deze nog geen eens vervangen als dat het probleem zou zijn..
Maar goed KPN wilt nog niet vooruit lopen maar ik moet er maar wel rekening mee houden dat ik waarschijnlijk dan maar geen ADSL kan hebben omdat de koperdraden misschien te slecht van kwaliteit kunnen zijn..
Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt en wat zou ik hier aan kunnen doen?
Greetzzz
Mabili