[2003] sharing problem

Pagina: 1
Acties:

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ik laad outlook .pst files normaal (win2k2000server) van de server zodat ik ze elke dag kan meenemen in de backup
maar nu heb ik win2003 installed en ik heb de outlookfiles map op de server geshared kan de files ook gewoon zien vanaf werkstations maar als ik de file probeer te openen in outlook hangt outlook

als ik vanaf werkstation gewoon dubbelklik op de .pst file op de server krijg ik error dat file niet bestaat of permissies niet goed zijn

toch permissie problem nog!? heb user van werkstation in administrator groep gegooit maar nog steeds zelfde error

kan ze dus wel zien en deleten en verschuiven maar vanuit outlook openen kan niet :(

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• RobbyNitroz
damn kom net op werk F5....helemaal nix ;(

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:44

Rwin

Ondertitel

misschien zijn wel wel bij gemachtig (op die share) maar hebben ze bij beveiliging nog geen rechten...
Of misschien geen schrijfrechten? en wel leesrechten ofzoiets?

[ Voor 24% gewijzigd door Rwin op 06-05-2004 09:48 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• RobbyNitroz
ik heb permissies op everyone gezet sharing/security met full control op beide om te testen.....geen resultaat outlook hangt als ik ze probeer te openen :(