Tagan 480w

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Deze voeding heb ik dan nu in mijn werkstation zitten, maar er is een beetje vreemde kabel bij. Het is een enkele zwarte kabel, met aan het uiteinde een geel hoesje en een hoefvormig pinnetje. Ik heb het gevoel dat het een aarde draad is. Op mijn kamer is helaas geen aarde stopcontact :( dus ik doe het al jaren zonder. Nu is de vraag die kabel waar moet ik die op aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon op een punt in je kast vastzetten. Het maakt toch allemaal contact met elkaar.
En zonder aarde wrken kan probs geven, maar als het goed werkt gewon lekker laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze aarde draad is bedoeld om extra stabilieteit aan de rails te geven. Vooral voor de Vcore ed.

Het is de bedoeling dat je deze niet aan de kast vast maakt maar aan een mounting schroef van je moederbord. Daarmee zit deze dan ook meteen aan je kast.

Goed PSU'tje gekozen!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:24:
Deze aarde draad is bedoeld om extra stabilieteit aan de rails te geven. Vooral voor de Vcore ed.

Het is de bedoeling dat je deze niet aan de kast vast maakt maar aan een mounting schroef van je moederbord. Daarmee zit deze dan ook meteen aan je kast.

Goed PSU'tje gekozen!! >:)
Opzich maakt het niet uit, want het moeboard aard je als het goed is weer met van die koperen buisjes :). Dus of je nou aan je mobo vast schroeft of op je kast, lijkt mij weinig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ja psu was aan vervanging toe, zat een standaard kreng in van 400watt, q-tech. Leek me toch onverstandig met die 9600xt nu. Is klote dat op mijn kamer geen aarde is, tja is toch wel normaal dat er op slaapkamers in huizen geen geaarde stopcontacten zitten, hoe hebben jullie dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55

BLN

Als het goed is is de verwarming geaard via de boiler/geiser. Daar kan je die draad op aansluiten
modremark:
Ga jij eens snel deze site lezen: http://www.radionics.demon.nl/pc_aarden/aarding.html
Wat je voorstelt is nl. niet toegestaan en gevaarlijk.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 05:46 ]

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik heb em nu een tijdje erin zitten, ben hartstikke tevreden, alleen een opmerking, die 2e fan, aan de binnenkant van de kast zegmaar, die heb ik nog niet zien draaien... wanneer draait die? (me kast staat nu in de zomer half open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
SuB-Gold schreef op 09 juni 2004 @ 14:12:
Ik heb em nu een tijdje erin zitten, ben hartstikke tevreden, alleen een opmerking, die 2e fan, aan de binnenkant van de kast zegmaar, die heb ik nog niet zien draaien... wanneer draait die? (me kast staat nu in de zomer half open)
Die gaat draaien wanneer de voeding het te warm krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
ok, dan zal hij het dus wel niet te warm hebben :D, alhoewel me cpu 40graden is en case-temp 36graden (met kast open)
Pagina: 1