Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Blue, eerste mod.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeejz, Ik heb mijn eerste casemod af :D en wou hem aan jullie laten zien..
Ik weet alleen de Specs van mij computer niet 8)7 :O :Y)
Maar aangezien dat niet in de FAQ staat dat het moet, zoek ik ze ook niet op..
============----
Ik heb zo`n 5 uur aan deze mod gewerkt wat overgens ook mijn eerste is!
============----
Aangeschafte spullen:
RGB led Fan,
2 Van die lichtstaven van 10 cm lang
Fan Controller
Fan Guard
Plexie Glas
=-=-=-=-=
Wat op een Totale prijs kwam van 71,68 euro
============----
Hopelijk een beetje benieuwt geworden naar mijn mod :*)
Pics:

Foto`s Weg!
zie onder mijn nieuwste post!!
Vanwege dataverkeer!
============----
Dit was het zo`n beetje je kan altijd wat vragen :9

EDIT:
Wat ik dus allemala gedaan heb:
Ik ben gewoon met een lege kast begonnen wat je kan zien als je alle electronica erbij weg denkt :P
Mijn eerste stap was het uideuken van de kast zaten behoordlijke deuken in :D
mijn 2e stap: was datk in de zijkant van de kast ging zagen, daar zit nu dus dat raampje in!
3e stap hebk dat raampje erin gezet! en gaten geboord dus voor de Fan/Fan Guard!
4e stap: Electronica allemaal erin gebouwt wat eerst in zo`n platte kast zat allemaal overgezet (waar ik overgens ook het langste mee bezig ben geweest :9 )
toen allemaal aangesloten enz.. kast in elkaar gezet enklaar 8)

zo beter :D?

grtz Onno

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 10:57 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07
Wat heb je er nou precies aan gedaan dan?
Aleen maar lampjes opgehangen? Of heb je er ook zelf dat ruitje ingezet?

Leuker voor de lezers hier om een iets meer uitgebreide omschrijving te geven van wat je gedaan hebt.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

En mischien leuker als je de plaatjes "rechtop" zet :P

/zeur mode ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

ik vind het opzich niet zo slecht, alleen jammer van de plaatjes die een beetje van slechte kwaliteit zijn en gedraaid zijn :}

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Ziet er wel netjes uit volgens mij, kan niet zo goed oordelen door de slechte pics jammer dat je ook geen specs hebt. Tray past ook goed bij je cfl kleur netjes voor first time ! :+

[ Voor 4% gewijzigd door _MaLa_ op 05-05-2004 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okeej allemaal bedankt!!
allemaal wel positief _/-\o_ :)
thnx tips is ook welkom enzow :d _/-\o_

btw cam is wel 3,3 Megapixel :)
en jah de foto`s zijn scheef :P

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57

Epsilon

Mod is wel leuk hoor :)
Maar een MUST als je een raam in je kast hebt:

Cablemanagement

Op lan-party's zie je zo veel kasten met (over het algemeen premod) windows en ccfl's maar 9 van de 10 (niet overdreven) heeft een kabelbrei hangen van hier tot ginder.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

offtopic:
Dat je cam 3.3 megapixel is zegt niets over de kwaliteit van de foto's.

</onzin>

Verwijderd

Topicstarter
nuclear waste schreef op 05 mei 2004 @ 14:09:
offtopic:
Dat je cam 3.3 megapixel is zegt niets over de kwaliteit van de foto's.
okeej okeej
jullie winnen :X :D
maar nu weer ontopic aub :)

• olof
Beter wel, maar ondanks dat het voor jou misschien heel goed is wat je gedaan hebt (daar zal ik niet eens over denken om over te discussieren) kan ik dit toch niet heel erg speciaal vinden.
Sorry.....
Daar had dit waarsschijnlijk beter geplaatst kunnen worden ja. Het is nou eenmaal niet zo'n grote ingreep geweest.
Ziet er wel leuk uit hoor, maar tegenwoordig kun je dit soort kasten gewoon kopen bij de lokale computerzaak.

Maar toch is het zeker wel een goed begin hoor.
Dat je niet gaat denken dat ik echt een ontiegelijke luldebehanger ben ;)

Verwijderd

Topicstarter
olof schreef op 05 mei 2004 @ 14:24:
[...]

Beter wel, maar ondanks dat het voor jou misschien heel goed is wat je gedaan hebt (daar zal ik niet eens over denken om over te discussieren) kan ik dit toch niet heel erg speciaal vinden.
Sorry.....

[...]

Daar had dit waarsschijnlijk beter geplaatst kunnen worden ja. Het is nou eenmaal niet zo'n grote ingreep geweest.
Ziet er wel leuk uit hoor, maar tegenwoordig kun je dit soort kasten gewoon kopen bij de lokale computerzaak.

ja kopen maar ik wou het zelf gewoon eens proberen kijken hoe het gaat enzow je weet wel :)

maar bedankt :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hij is wel een beetje basic maar ziet er zeker niet slecht uit, voor een eerste mod vind ik het best netjes gedaan

alleen zou ik nog wel iets aan die kabelzooi doen, iig veel succes mocht je nog verder gaan modden (paintjob anyone :) )

• olof
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:28:
[...]

ja kopen maar ik wou het zelf gewoon eens proberen kijken hoe het gaat enzow je weet wel :)

maar bedankt :)
Zeker weet ik wel.
Ben zelf ook bezig met een oude kast. Kan nog niet wat laten zien, want de primer is nog aan het drogen. Daarna moet de kleur er nog op + aflakken.

Zodra dat allemaal klaar is moet de rest nog, maar dat zie je dan wel.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
bijna dezelfde naam als mijn mod :o http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/907499

maar goed.. die lichtstaven zijn ccfl's waarschijnlijk.. en een beetje tweaker of zelfs de gemiddelde pc gebruiker weet toch zijn pc specs wel ? :+ was ook niet verkeerd geweest om met img gewoon foto's in de post te zetten..

die koeler in het raam is wel mooi.. btw volgens mij dezelfde dvd speler als ik in mijn kast heb ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
TgR_KILLER schreef op 05 mei 2004 @ 14:49:
bijna dezelfde naam als mijn mod :o http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/907499

maar goed.. die lichtstaven zijn ccfl's waarschijnlijk.. en een beetje tweaker of zelfs de gemiddelde pc gebruiker weet toch zijn pc specs wel ? :+ was ook niet verkeerd geweest om met img gewoon foto's in de post te zetten..

die koeler in het raam is wel mooi.. btw volgens mij dezelfde dvd speler als ik in mijn kast heb ;)
hm Blue is niet egt ze naam hijs blauw daarom maar ff blue ervoor gezet :D
Pc specs tjah ik dus niet :P maar hijs snel wel..
en die foto`s in de post lijkt me niet hadk ff geprobeer en op voorbeeld gedrukt dan was de foto groter dan me hele scherm en dat leek me een beetje te

en de Dvd speler uhm kan wel :9 :)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:31

Exigence

dnkroz

Epsilon schreef op 05 mei 2004 @ 14:08:
Mod is wel leuk hoor :)
Maar een MUST als je een raam in je kast hebt:

Cablemanagement

Op lan-party's zie je zo veel kasten met (over het algemeen premod) windows en ccfl's maar 9 van de 10 (niet overdreven) heeft een kabelbrei hangen van hier tot ginder.
offtopic:
Nog zo'n leuke: Ik was laatst op een LAN en toen waren er twee gasten, die zaten naast elkaar, en die hadden exact dezelfde Sweex kast, met hetzelfde premod window, en dezelfde bijgeleverde led-fan. Die voelden zich best lullig. (En je zag inderdaad niets door de kabels heen :/ )

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Sorry.....
[...]
Mee eens, ik mis de finishing touch een beetje... (Ook sorry) De kast heeft wel een grappig vorm btw.
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:53:
[...]
en die foto`s in de post lijkt me niet hadk ff geprobeer en op voorbeeld gedrukt dan was de foto groter dan me hele scherm en dat leek me een beetje te
code:
1
[img=600]url van plaatje[/img]
offtopic:
En nee, van mijn hand hebben jullie idd nog geen CM gezien, maar die gaat zeker nog komen ... over een tijdje. Ik heb eerst andere dingen aan m'n hoofd

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Best netjes hoor voor je eerste modje!

Paar suggesties idd (zijn grotendeels al langsgekomen):
- Kabels opruimen en zo leggen dat je zo min mogelijk ziet door je nieuwe mooie window
- kast een andere kleur geven (paint-job), niet noodzakelijk maar wel heel leuk :)

Overigens, hoe kan het nou dat je niet weet wat er in je pc zit!? Je hebt toch een bon en ik neem aan dat je wel weet wat je koopt toch!
Het is iig een pentium 4, aan de koeler te zien.. samen met een micro Atx moederbord. ;)

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Maar het is natuurlijk een stuk leuker om het zelf te doen ;)

@TS ziet er verder leuk uit :) Het glas is trouwens (wat ik ervan kan zien) netjes afgewerkt.

• olof
LifeTecH schreef op 05 mei 2004 @ 15:38:
[...]

Maar het is natuurlijk een stuk leuker om het zelf te doen ;)

@TS ziet er verder leuk uit :) Het glas is trouwens (wat ik ervan kan zien) netjes afgewerkt.
Eens, maar wat ik bedoel is dat dit soort zijpannelen al bijna standaard zijn geworden. Tuurlijk is het leuker om het zelf te doen (ben ik ook mee bezig) maar juist dan heb je de mogelijkheid om er iets spannenders van te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Race Eend schreef op 05 mei 2004 @ 15:37:
Best netjes hoor voor je eerste modje!

Paar suggesties idd (zijn grotendeels al langsgekomen):
- Kabels opruimen en zo leggen dat je zo min mogelijk ziet door je nieuwe mooie window
- kast een andere kleur geven (paint-job), niet noodzakelijk maar wel heel leuk :)

Overigens, hoe kan het nou dat je niet weet wat er in je pc zit!? Je hebt toch een bon en ik neem aan dat je wel weet wat je koopt toch!
Het is iig een pentium 4, aan de koeler te zien.. samen met een micro Atx moederbord. ;)
ja ik weet het dat het vreemd is datk niet weet wat de specs zijn 8)7
==--

en bedankt allemaal again :9
btw ik denk dat ik dit vaker ga doen :D
8) nu al zulke reacties dat bevalt me wel _/-\o_ ;)
:)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
niet verkeerd voor een eerste mod hoor... maar je had op zn minst de foto's even kunnen roteren, en je hoeft de plaatjes niet als link te posten hoor, je kan ze ook als:

code:
1
 [img]urlvanplaatje[/img]
posten :)

ow, iemand was me al voor... sorry, niet alle replys gelezen 8)7

anywayz, not bad for a first mod :)

[ Voor 21% gewijzigd door FiXeL op 05-05-2004 22:23 ]

Mn 3D printer blogje..

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 16:51
Je moet idd je kabels opruimen, want t is best wel "messy"
Maare goed gedaan voor eens first mod. :)

Verwijderd

Topicstarter
okeej bedankt allemaal

Sjit ik krijg net een mail dat ( ik heb gesponserde webhosting )
en dat ik 1,5 GB heb gebruikt!!!!! :(
alleen dankzij 4 foto`s :S
dus me account is tijdeijk geblokkeerd O-)

dus foto links gaan hier ook weg
Sorry,,
maar bedankt allemaal!

grtz Onno

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik kan ze evt wel voor je hosten

stuur me maar een meeltje syserror at syserror dot nl

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 22:10
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:56:
okeej bedankt allemaal

Sjit ik krijg net een mail dat ( ik heb gesponserde webhosting )
en dat ik 1,5 GB heb gebruikt!!!!! :(
alleen dankzij 4 foto`s :S
dus me account is tijdeijk geblokkeerd O-)

dus foto links gaan hier ook weg
Sorry,,
maar bedankt allemaal!

grtz Onno
jij hebt zeker nog geen kennis mogen nemen van het bestaan van www.picserver.tk of www.spymac.com ;)
daar kan je je plaatjes gewoon online zetten...
Pagina: 1