Ik heb een windows 2003 SBS die éen gpo uitdeeld aan windows xp en windows 2000 clients. Nu is het probleem dat ik in windows 2000 geen quick launch werkbalk kan kiezen. (rechtermuisknop op taakbalk -> werkbalken ->
alles is grijs en kan niks kiezen)
In windows xp kan ik gewoon bij eigenschappen van de taakbalk het aanklikken.
Dit is mijn gpo van menu start & taakbalk:
Heb al overal gezocht maar kan niks erover vinden.
alles is grijs en kan niks kiezen)
In windows xp kan ik gewoon bij eigenschappen van de taakbalk het aanklikken.
Dit is mijn gpo van menu start & taakbalk:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| Instelling Status De mappen van gebruiker verwijderen uit het menu Start Uitgeschakeld Koppelingen naar en toegang tot WindowsUpdate verwijderen Ingeschakeld Algemene programmagroepen verwijderen uit Menu Start Uitgeschakeld Het pictogram Mijn documenten verwijderen uit menu Start Uitgeschakeld Het menu Documenten verwijderen uit het menu Start Uitgeschakeld Programma's uit het menu Instellingen verwijderen Uitgeschakeld Netwerkverbindingen uit het menu Start verwijderen Ingeschakeld Menu Favorieten verwijderen uit menu Start Uitgeschakeld Het menu Zoeken verwijderen uit het menu Start Uitgeschakeld Het menu Help verwijderen uit het menu Start Ingeschakeld Het menu Uitvoeren verwijderen uit het menu Start Uitgeschakeld Het pictogram Mijn afbeeldingen uit het menu Start verwijderen Ingeschakeld Het pictogram Mijn muziek uit het menu Start verwijderen. Ingeschakeld Het pictogram Mijn netwerklocaties uit het menu Start verwijderen Ingeschakeld Afmelden toevoegen aan het menu Start Ingeschakeld Afmelden verwijderen uit het menu Start Uitgeschakeld De opdracht Afsluiten verwijderen en andere gebruikswijzen verhinderen Uitgeschakeld Snelmenu's slepen en neerzetten verwijderen op het menu Start Uitgeschakeld Wijzigingen aan instellingen van Taakbalk en menu Start verhinderen Uitgeschakeld Toegang tot de snelmenu's voor de taakbalk verwijderen Uitgeschakeld Geschiedenis van onlangs geopende documenten niet bijhouden Uitgeschakeld Geschiedenis van onlangs geopende documenten wissen bij afsluiten Ingeschakeld Persoonlijke menu's uitschakelen Uitgeschakeld Volgen van gebruikers uitschakelen Niet geconfigureerd Selectievakje 'Uitvoeren in afzonderlijke geheugenruimte' toevoegen aan dialoogvenster Uitvoeren Niet geconfigureerd De zoekmethode niet gebruiken tijdens het omzetten van shell-snelkoppelingen Niet geconfigureerd De traceermethode niet gebruiken tijdens het omzetten van shell-snelkoppelingen Niet geconfigureerd Hiermee kunt u snelkoppelingen naar niet-beschikbare Windows Installer-programma's in het menu Start grijs (niet-actief) maken. Niet geconfigureerd Het groeperen van taakbalkitems verhinderen Uitgeschakeld Opruiming van systeemvak uitschakelen Ingeschakeld De taakbalk vergrendelen Uitgeschakeld Klassiek menu Start forceren Ingeschakeld Ballontips bij items van het menu Start verwijderen Ingeschakeld De lijst met aan het menu Start vastgemaakte programma's verwijderen Niet geconfigureerd Lijst met meest gebruikte programma's uit het menu Start verwijderen Ingeschakeld De lijst Alle programma's uit het menu Start verwijderen Niet geconfigureerd De knop Computer loskoppelen uit het menu Start verwijderen Ingeschakeld Gebruikersnaam uit het menu Start verwijderen Uitgeschakeld Klok uit het systeemvak verwijderen Uitgeschakeld Het systeemvak verbergen Uitgeschakeld Geen aangepaste werkbalken op de taakbalk weergeven Uitgeschakeld Programmatoegang en -instellingen uit het menu Start verwijderen Niet geconfigureerd |
Heb al overal gezocht maar kan niks erover vinden.
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2