Toon posts:

oude mailtjes terug = Outlook xpress 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ALL

weet iemand een proggie of een link naar een uitleg voor het volgende:

Ik ken iemand die als zijn outlook express mailtjes heeft doorgestuurd naar een 2e pc ( die inmiddels gecrashed is) en ze toen verwijderd heeft. ( daar heeft ze zeker 0.0000001 milliseconde over nagedacht, ik geef het toe ;-) )

Ik vind op haar pc een verwijderde items, die leeg is. Echter, er staan WEL 2 zeer grote .dbx bestanden, resp. 240 mb en 140 mb. Als ik deze bekijk, zie ik daarin de mailtjes ( openen in word, en eventjes koffie drinken...) , ik krijg ze alleen niet te zien in outlook xpress.

weet iemand een manier om deze mails te recoveren... Het is nogal belangrijk ( is het geloof ik altijd..:-) )

Het gaat dus om mailtjes die in de send items.mdx staan, en die ze verwijderd heeft. IN outlook is niets te zien, echter in word zie ik de teksten van de mailtjes in dit bestand staan ( klare tekst)

Thanks voor het meedenken,

Mega

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Outlook Express installeren
2. Mappen aanmaken die precies dezelfde naam hebben als die dbx bestanden
3. Outlook Express afsluiten
4. Mappen overschrijven

Worked for me :)

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 05-05-2004 12:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Gewoon die DBX bestanden importeren via menu Bestand -> Importeren.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ok, zover was ik al...

maar nu zie ik die mailtjes niet in outlook xpress. ( lege folder)... Alleen als ik echt het .dbx bestand open in windows word als tekst bestand zie ik ze weer wel ( alleen dan met stuurcode's ertussenm, dus niet echt bruitbaar).. Ik zoek dus een tooltje om ze te undeleten...

Maarre... Bedankt zover voor het meedenken..:-)

Mega

Verwijderd

Topicstarter
Allo.... iemand nog een idee of proggie... Ik wil dus deleted mailtjes terug halen vanuit de dbx file waar ze in staan...

Thnx
Mega

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

dbxtract doet zoiets. even googlen.
kan je dbx files extracten naar .eml (duh ) :P
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx dus.

[ Voor 24% gewijzigd door bratos op 07-05-2004 01:00 ]

eerst kijken dan zeiken

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En Total Commander (www.ghisler.com) in combinatie met de DBX plug-in (http://dbx.mparse.com) kan ook in .DBX files kijken. Daarin vind je dus de .EML mailbestanden die je kan bekijken en extracten.

Maare, oh ja, je zei undeleten. Dat weet ik dan weer niet. :+ Maar misschien dat genoemde tooltjes je iets verder brengen.

[ Voor 25% gewijzigd door BraveWorld op 07-05-2004 01:14 ]

Dit is geen signature...

Pagina: 1