Ik heb sinds gisteren een Dell Inspiron 9100 notebook met een ati mobility radeon 9700 maar het probleem is dat wanneer ik Call of Duty opstart het spelletje gewoon begint maar na een aantal seconden helemaal vastloopt en mij er toe dwingt te rebooten?? weet iemand wat ik hier aan kan doen of waar het aan ligt
nieuwere drivers installeren
imo waren de CoD problemen vanaf catatlyst 4 grotendeels verholpen...
Omega drivers zijn ook geschikt voor Mobiles. check www.omegacorner.com
imo waren de CoD problemen vanaf catatlyst 4 grotendeels verholpen...
Omega drivers zijn ook geschikt voor Mobiles. check www.omegacorner.com
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Ik heb in m'n desktop een NVidia videokaart en heb nu in mijn laptop (Dell 9100) een ATI 9700. Voor mij is dit de eerste ATI kaart waardoor het voor mij nogal onduidelijk is wat voor drivers je nu moet nemen. Ik begrijp dat er Catalist drivers zijn maar ook Omega drivers.
Ik wil geen discussie oproepen over welke nu beter zijn maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen beide drivers? Zijn Catalist orginele drivers van ATI zoals Nforce voor Nvidia?
Ik wil geen discussie oproepen over welke nu beter zijn maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen beide drivers? Zijn Catalist orginele drivers van ATI zoals Nforce voor Nvidia?
Verwijderd
ATi-Catalyst drivers zijn de drivers van de fabrikant zelf, geschikt voor alle Radeon's. De Omega drivers zijn drivers die kleine tweaks en performance-boosts bevatten. nForce drivers zijn mobo drivers voor mamaplanken uitgerust met een nVidia nForce chipset. Jij bedoeld waarschijnlijk nVidia Forceware drivers (voor de grafische kaart), waar je ook een omega variant van hebt. Ik zou zelf gewoon voor de laatste Catalyst drivers gaan, tenzij je écht aan je 9700 Mobility Radeon wil gaan sleutelen, wat mij stug lijkt. De laatste Catalyst zijn versie 4.4, en die down je van: http://www2.ati.com/drive...-8-00-040322a-014266c.exe
Bedankt voor je uitleg het is me helemaal duidelijk !Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 09:32:
ATi-Catalyst drivers zijn de drivers van de fabrikant zelf, geschikt voor alle Radeon's. De Omega drivers zijn drivers die kleine tweaks en performance-boosts bevatten. nForce drivers zijn mobo drivers voor mamaplanken uitgerust met een nVidia nForce chipset. Jij bedoeld waarschijnlijk nVidia Forceware drivers (voor de grafische kaart), waar je ook een omega variant van hebt. Ik zou zelf gewoon voor de laatste Catalyst drivers gaan, tenzij je écht aan je 9700 Mobility Radeon wil gaan sleutelen, wat mij stug lijkt. De laatste Catalyst zijn versie 4.4, en die down je van: http://www2.ati.com/drive...-8-00-040322a-014266c.exe
as far as I know, werken de normale catalyst niet met je mobility radeon. Moet je óf de drivers van je fabrikant downloaden/gebruiken of de Omegadrivers en dan kiezen voor de mobility modded drivers.
Zo gaat het iig wel bij mijn R7500 Mob
Zo gaat het iig wel bij mijn R7500 Mob
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()