en hoe moet dit?
Staat er ergens een uitleg op het WWW ofzo?
Staat er ergens een uitleg op het WWW ofzo?
Welke FTP server?
- Serv-U kan het.
- W2k kan het
- IOftpD kan het afaik ook.
Dus iets meer info graag.
- Serv-U kan het.
- W2k kan het
- IOftpD kan het afaik ook.
Dus iets meer info graag.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Heb nu (ff kijke hoor) Cerberus FTP Server, maar volgens mij kan het daar niet mee, ik denk dat ik dan maar even Serv-U installeer, maar hoe moet het dan verder (ja sorry, ben een beginner in FTP)
Het feit dat je een beginner bent is geen excuus om niet te zoeken. Heb je al in de handleidingen die er van Cerberus te vinden zijn? Welk OS hebben we het hier over?
[ftp-toegang]Programma met gelimiteerde webspace > Schijftoegang beperken met Cerberus FTPd *
[ftp-toegang]Programma met gelimiteerde webspace > Schijftoegang beperken met Cerberus FTPd *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik gebruik windows XP, maar ik heb al gezocht en kon niets vinden, dus ik dacht, ik vraag het hier maar even.
Ik ga nu wel over op Serv-U en zal wel even op internet zoeken hoe het hiermee moet
Bedankt voor jullie reactie's
Ik ga nu wel over op Serv-U en zal wel even op internet zoeken hoe het hiermee moet
Bedankt voor jullie reactie's
[ Voor 9% gewijzigd door JorisPenders op 05-05-2004 12:27 ]
Verwijderd
Gene6 heeft net een nieuwe ftp server uitgebracht v3.0.
Daar ben ik nu mee bezig, ziet er erg goed uit, beveiliging zit erg goed inelkaar en zeer uitgrebreid. En kan ook met quota's werken.
Daar ben ik nu mee bezig, ziet er erg goed uit, beveiliging zit erg goed inelkaar en zeer uitgrebreid. En kan ook met quota's werken.
Hoe is het je gelukt? Dat helpt iemand anders wellicht nog.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb Gene6 server geinstalleerd, net zoals inzogoud al zei, http://www.gene6.com/
Als je hier een USER aanmaakt, kun je gewoon vanalles instellen: Acces rights, Transfer Speed, Transfer Limit en dus ook Quota
Achteraf helemaal niet zo moeilijk, alleen even goed programma vinden!
Bedankt
Als je hier een USER aanmaakt, kun je gewoon vanalles instellen: Acces rights, Transfer Speed, Transfer Limit en dus ook Quota
Achteraf helemaal niet zo moeilijk, alleen even goed programma vinden!
Bedankt
Pagina: 1