Toon posts:

Black & white: Eiland vol wezens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net opnieuw Black & White + de uitbreidingsset Eiland vol wezens geinstaleerd op mijn computer. Black & White doet het, maar bij Eiland vol wezens gebeurt er iets geks.
Je blijft constant - in het spel - mijn pijltje/cursor zien van windows (In het spel is dit normaal een groen pijltje of een hand) en als ik klik schiet het spel meteen terug naar het bureaublad en staat het spel in de startbalk.

Ik heb allerlei (graphics, muis) nieuwe drivers gedownload etc, maar niks lijkt te werken. Heeft iemand van jullie enig idee wat er mis kan zijn?

(Ik heb nog geen patch gevonden van Lionhead zelf, want als ik naar www.bwgame.com ga dan zie ik alleen nog maar links en dingen voor Black & White II.)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je toevallig iets met je refreshrate gedaan in Windows? :)

Verwijderd

Topicstarter
Erwm. Misschien. Als je even uitlegd was het is :*)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

aapelite

Do the kirby!

Check ff het black and white 1 topic [rml][ PC] Black & White 1[/rml]

Hier komt een mogelijke oplossing voorbij, maar deze bleek voor een persoon niet te werken. Een andere mogelijkheid is misschien direct x 9 weghalen envervangen voor direct x 8, volgens mij komen die problemen vooral daardoor want bijna iedereen heeft het tegenwoordig.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:02:
Erwm. Misschien. Als je even uitlegd was het is :*)
Zie o.a. FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Als je bijvoorbeeld je refreshrate gelocked heb dmv een programma op zeg 85Hz,
en Black&White wil alleen draaien op 60Hz, dan heb je kans dat je teruggegooit wordt naar windows.

Maar aangezien je niet weet wat het is, denk ik dat dit je probleem niet zal zijn :)
Voor updates kun je even hier kijken voor de 1.1 update.

zie hieronder :P

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 06-05-2004 12:14 ]

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

even opletten Crash-Override,.. het gaat over een eiland vol wezens die heeft geen updates en patchen. zie aapelite voor de mogenlijke oplossingen. ik zelf heb het ook alleen daarna kan ik gewoon weer verder met de game. dit probleem is recent daar nog langs gekomen in het B&W topic als daar de oplossing niet instaat. anders raad ik je aan een topic te maken op de officiele B&W tacktical help forum. het ligt bij mij iig niet aan de refreshrate of directX.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
hehe, sorry voor late reactie maar ehm je kunt het beste OF SP2 installeren OF als je nog SP1 gebruikt een update van MS er af gooien, geloof dat die update eindigde met nummer 411, als je die verwijderd werkt bnw weer, ik kan het weten heb het zelf ook gehad en zo opgelost :)

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Zijn er nog mensen in dit topic of in andere BnW topics die nog steeds BnW1 of Creature Isle/Eiland vol Wezens online spelen? Zo ja, neem maar contact met me op via msn of mail
( noob-saibot [AT] zonnet [DOT] nl ) mocht je zin hebben in een potje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Noob-Saibot op 01-11-2004 11:44 ]

Pagina: 1