Hallo allemaal,
Op het moment ben ik bezig met een applicatie voor een bedrijf.
De applicatie schrijf ik met een legale versie van visual basic 6
In mijn applicatie gebruik ik een aantal standaard activex componenten zoals de listview de toolbar de statusbar de sstab en het internet controll.
de meeste ocx componenten zoals Toolbar Listview en Statusbar zitten standaard al in XP waar de applicatie op komt te draaien maar de internet controll en sstab doet het niet standaard. Die ocx’en moet ik registeren op de machines waar de applicatie komt te draaien.
Hoe zit het nu met de eventuele licenties van die controlls ?
Moet het bedrijf daar voor betalen?
Mag ik zelf gemaakte programmatuur die ik heb ontwikkeld in een legale versie van VB6 vrij verkopen ?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Alvast bedankt
Op het moment ben ik bezig met een applicatie voor een bedrijf.
De applicatie schrijf ik met een legale versie van visual basic 6
In mijn applicatie gebruik ik een aantal standaard activex componenten zoals de listview de toolbar de statusbar de sstab en het internet controll.
de meeste ocx componenten zoals Toolbar Listview en Statusbar zitten standaard al in XP waar de applicatie op komt te draaien maar de internet controll en sstab doet het niet standaard. Die ocx’en moet ik registeren op de machines waar de applicatie komt te draaien.
Hoe zit het nu met de eventuele licenties van die controlls ?
Moet het bedrijf daar voor betalen?
Mag ik zelf gemaakte programmatuur die ik heb ontwikkeld in een legale versie van VB6 vrij verkopen ?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Alvast bedankt