Beste Tweakers ik zit met het volgende,
Sinds een jaar of twee ben ik in het bezit van een Napa380 MP3 CD speler, de oplaadbare batterijtjes die daar bij kwamen zijn "op" als in na een half uur zijn ze alweer op.
Dus... moesten er nieuwe komen
Gisteren ben ik dus naar de V&D gegaan en heb oplaadbare AAA batterijtjes gekocht, alleen wist de verkoper niet zeker of deze wel geschikt waren voor mijn speler en de daar in gebouwde lader.
En om te voorkomen dat ik mijn speler/batterijtjes opblaas wilde ik jullie advies graag hebben, ze zitten nog in de verpakking dus ze kunnen nog terug als het een miskoop is.
Dit staat er op de 'originele' batterijtjes die erbij kwamen"
Het volgende kan ik zeggen over de net gekochte batterijen:
Zouden deze nieuwe batterijen dus in mijn speler kunnen/moeten?
Zelf heb ik er echt geen verstand van... dus vandaar
Sinds een jaar of twee ben ik in het bezit van een Napa380 MP3 CD speler, de oplaadbare batterijtjes die daar bij kwamen zijn "op" als in na een half uur zijn ze alweer op.
Dus... moesten er nieuwe komen
Gisteren ben ik dus naar de V&D gegaan en heb oplaadbare AAA batterijtjes gekocht, alleen wist de verkoper niet zeker of deze wel geschikt waren voor mijn speler en de daar in gebouwde lader.
En om te voorkomen dat ik mijn speler/batterijtjes opblaas wilde ik jullie advies graag hebben, ze zitten nog in de verpakking dus ze kunnen nog terug als het een miskoop is.
Dit staat er op de 'originele' batterijtjes die erbij kwamen"
Ze lijken van het merk 'Pana' te zijn.1.2V AAA
650 mAh
Cd 0%
Het volgende kan ik zeggen over de net gekochte batterijen:
Merk: DuracellAAA/HR03/DC2400
NiHM/1.2V/750 mAh
Zouden deze nieuwe batterijen dus in mijn speler kunnen/moeten?
Zelf heb ik er echt geen verstand van... dus vandaar