PS/2 naar USB converter.. waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Tsja, aangezien mijn ps/2 poort voor het toetsenbord kapot is, zou zo'n kabeltje wel de oplossing zijn. Ik weet in elk geval dat ze soms wel eens bij muizen meegeleverd worden, maar zijn ze ook ergens los te koop? Of heeft iemand er toevallig nog 1 liggen waar je niks meer mee doet? T'is namelijk wel een beetje goedkoper dan een USB toetsenbord kopen... :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Die dingen zijn niet los te verkrijgen, alleen bij een usb muis of toetsenbord, ik heb er namelijk ook nog naar gezocht.

• Brainstorm
  • Nu online
Tja, dat dacht ik al... :( nou ja, dan maar een USB keyboard, dan kan ik mijn ouwe nog altijd als reserve houden ofzo...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

sommige goedkope muizen hebben ook zo'n converter. Trust geloof ik, wel al zo'n fl 30,-

• Snijkoek
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Volgens mij heb ik ze wel eens bij de mediamarkt gezien