Toon posts:

Daemon Tools Opstartfout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg al een ergerlijk lange tijd een foutmelding bij het opstarten van de computer wanneer daemon tools geladen wordt.

De melding is : Invalid Device , dit krijg ik 2 keer en als ik dan doorklik merk ik dat mijn gemounte images niet meer bestaan, mijn aparaatbeheer toont 2 foute scsi controllers.
Het vreemde is dat als ik na deze fout Daemon tools verwijder reboot, en dan opnieuw opstart hij het gewoon doet.
Maar na de volgende reboot doet hij het niet meer :'( .

Iemand advies ? :)

Verwijderd

misschien eens op ctrl+alt+delete en dan bij processes en of andere deamon.exe uitschakelen

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:56
Ik heb precies hetzelfde probleem. Daemon tools op w2k3.

Ik hoef echter de PC niet opnieuw op te starten.
Zelf met de hand daemon tools opnieuw starten is genoeg in mijn geval.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt het na het herinstaleren dus alleen als ik niet reboot. :/
Ik heb ook al Alcohol 120% geprobeert maar die geeft exact dezelfde fout.

In Apparaatbeheer kan ik echter wel het virtuele apparaat verwijderen, en na een hardware detectie ziet hij hem *soms* na een driver herinstalatie.

Dit is best wel verre van perfect, het begon bij mij toen ik win xp pro update.

Weet iemand nog een ander alternatief ?

Verwijderd

Als je hem nou is via je systeemconfigutatie (typ msconfig in uitvoeren) uit schakelt zodat ie hem niet meer laad tijdens het opstarten. Dan zet je hem dan gewoon aan als je hem wil gebruiken. Misschien helpt dan..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 13:21:
Als je hem nou is via je systeemconfigutatie (typ msconfig in uitvoeren) uit schakelt zodat ie hem niet meer laad tijdens het opstarten. Dan zet je hem dan gewoon aan als je hem wil gebruiken. Misschien helpt dan..
Helaas, werkt nog steeds niet, hij geeft de melding nu alleen pas als je daemon opstart.

Iemand nog suggesties ?

Verwijderd

Topicstarter
Bump ;(

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijder alle drivers van je CD/DVD spelers en daemon tools. Herinstall vervolgens alles en installe de nieuwste daemon tools.
(deinstall voor de zekerheid ook alcohol/nero, gaf hier ook weleens problemen)

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:13

SilentSimon

Have you been hopped?

Misschien wel een dikke kick maar ik heb precies hetzelfde probleem.
Bovenstaande oplossingen werken ook niet.

Heb net win2k3 opnieuw geinstalleerd ivm met nieuwe harde schijven, en blijf zelfs na de format+herinstallatie van win2k3 dit probleem houden.

Ik ken meer mensen die win2k3 als workstation gebruiken, bij hun werkt het wel gewoon.
Pagina: 1