[XP] Windows boot niet Probleem met Daemon Tools*

Pagina: 1
Acties:

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:31
Nadat ik daemon tools heb geinstalleerd start windows ( ook in veilige modus ) niet meer op. Als ie d346bus.sys ( daemon tools ) laadt dan start ie weer opnieuw. Ik kom windows dus niet in. Ook niet als ik op escape druk tijdens dat ie d346bus.sys laadt ( er staat dan op het scherm dat je op escape kunt drukken ). Ik gebruik windows xp pro.

Ik moet weten hoe ik de driver kan uitschakelen of op een goede manier kan verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door kurt15 op 05-05-2004 01:07 ]

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om d346bus.sys gewoon weg te gooien ?

Waarschijnlijk start windows dan gewoon door en geeft hij enkel een foutmelding dat hij d346bus.sys niet kan vinden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier voortaan ook zelf op te letten :)

Verwijderd

Misschien kun je winxp een tweede keer installeren op een andere partitie. Dan kun je de driver wel verwijderen.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55
mmm, of hang de hd in een eventuele 2de pc of de pc van een kameraad (wel als secundaire dus niet er van booten!!!) en verwijder dan dat bestand

of ff met F5 of F8 opstarten en daar kijken welke mogelijkheden werken. (juiste laatste opgestarte configuratie of probleem oplossen oid. zou je nog kunnen proberen)

als het geen ntfs partitie is zou je zelfs met dosboot flop op kunnen starten en op de dos manier dat bestand verwijderen

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

Verwijderd

Dit is waarschijnlijk een gevolg van een foute instelling van deamon tools van jou kant. Dat was het bij mij namelijk ook, voor mij bood veilige modus wel uitkomst, hij zou dan ook niet geladen moeten mogen worden. dan hem gewoon uitzetten, of autostart en automount even uitvinken.

Je kan natuurlijk ook even een dos diskette of win cd erin leggen en daarvanaf booten en hetzelfde doen.

• kurt15
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 01:15:
Heb je al geprobeerd om d346bus.sys gewoon weg te gooien ?

Waarschijnlijk start windows dan gewoon door en geeft hij enkel een foutmelding dat hij d346bus.sys niet kan vinden.
Dat heb ik al geprobeerd maar dat werkte niet.

• kurt15
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 07:55:
Misschien kun je winxp een tweede keer installeren op een andere partitie. Dan kun je de driver wel verwijderen.
Nu kan ik ook wel bestanden verwijderen uit de windows map met een dos prompt. Wat heeft het dan voor zin om windows 2 keer te installeren? Of is het dan mogelijk om als die nieuwe installatie wel goed werkt de oude installatie te verwijderen?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55
Weet je trouwens zeker dat het van daemon tools is, ik heb deze namelijk ook geinst. staan maar kan het hele bestand niet vinden

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• kurt15
Acidrain schreef op 05 mei 2004 @ 13:56:
Weet je trouwens zeker dat het van daemon tools is, ik heb deze namelijk ook geinst. staan maar kan het hele bestand niet vinden
Ja ik weet zeker dat het van daemon tools is.

Ik heb trouwens nu windows xp proffesional opnieuw erover heen gegooid en nu werkt alles maar er stonden nog wat belangrijke bestanden in de gebruikersaccount van mn vader en daar zit een paswoord op. Nu kan ik daar dus niet bij want ik kan nergens zn paswoord invullen.

• kurt15
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door kurt15 op 05-05-2004 14:31 ]

Pagina: 1