Hoe is de MS GameVoice?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 22:30
Ik ben van plan om samen met 3 andere vrienden dat ding te kopen, zodat we CS over internet wat beter kunnen samenwerken..
Is het echt zo'n goed ding? En hoe veel gaat je ping omhoog als je spreekt?
en dan de laatste vraag: hoe lang duurt het voordat een gesproken zin aankomt?

thnx!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ga maar eerst met dit klote:
www.teamsound.com
Is beter en is gratis.
Nu heb je alleen nog een goede headset nodig.
Vertraging is bij mij 2 sec met 56k op demon isp.

Thy will see the light...

Verwijderd

ga naar www.shadowfactor.com

gratis programma dat battlecom heet

doe je er een headset bij van 15 piek en het werkt perfect
tot 64 spelerstegelijk , ook geschikt voor modemmers
echt perfect programma

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54
Gebruik dan "Roger Wilco"
te vinden bij downloads.com
werkt heel relaxed. via lan, maar ook over i-net
Is klein en je systeem merkt het amper.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb ze met mijn clan alledrie geprobeerd en daaruit komt roger wilco het beste overal

hoewel teamsound het beste geluid heeft qua kwaliteit was het bij ons nogal buggy

battlecom kreeg de helft niet aan de praat (hehe newbies }>) en dus werdt het RW :)

gewoon allemaal neerhalen en kijken wat je het beste vind werken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
De M$ Gamevoice heeft wel een koele headphoon, en zo'n leuke controller. Ik vraag me af hoe de voice commands werken.

Ik zit ook te twijfelen om de GV te kopen... Hij is in ieder geval niet duur. (100,-)

Verwijderd

Kan je Counter-Strike niet gewoon met die radio commands en misschien knopjes binden ?
Daar zijn ze voor hoor. Ik moet er niet aan denken een of andere viese stem te horen die mijn concentratie verpest tijdens het spelen of iemand die gaat staan krijsen als ie wordt neergeschoten. No thnx ! C, X en Z for me; roellen het hardst.

Verwijderd

ik heb de gv op de hcc dagen aangeschaft en de geluids kwaliteit is zeer goed de headphone en hub met commando's werkt ook wel cool
de commandos uitspreken duurt wat traag voordat de computer reageert dus kun je net zo snel een toets indrukken

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Die gamevoice is best oke... maar je kan beter een goede(lees betere) headset kopen en dan een gratis programma downloaden.

En ja CS spelen met vrienden is wel lache... als er dan 1 dood is kan die de posities van de enemies ff door lullen ehhehe :P

Verwijderd

Lame

• Redje
  • Laatst online: 18-02 19:02
Op woensdag 20 december 2000 20:12 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Lame
:P

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

battle com is ook wel goed beter dan RW vind ik zelf

en ik heb ook GV best wel ok
www.gamevoice.com

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

battlecom werkt beter met half-life dan roger wilco in mijn optiek.
ennuh over dat het lame zou zijn: ik gebruik het met een kamergenoot zodat we niet het hele studentenhuis bijelkaar schreeuwen. stukken beter zo :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Visionist
  • Laatst online: 06-09-2025
ok dan heb ik bv. roger wilco he... hoe kan ik dan praten met iemand inside the game?

bijvoorbeeld unreal tournament....

Verwijderd

Bel hem op.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 20 december 2000 20:12 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Lame
Op donderdag 21 december 2000 13:53 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Bel hem op.
Hmmm, volgens mij ben jij op Voice Comm. tegen? :P

Leg uit plz..

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:45
Waar kan je die "Ms gamevoice" kope of bestelle?

PV opbrengst

Verwijderd

Gamevoice is best heel cool... het geluid is heel best en Dixons verkoopt hem, paar weken terug hadden ze een aanbieding voor Fl 79,- of zoiets:( ik betaalde Fl 129,-)

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 22 december 2000 12:28 schreef Magic-Friend het volgende:
Gamevoice is best heel cool... het geluid is heel best en Dixons verkoopt hem, paar weken terug hadden ze een aanbieding voor Fl 79,- of zoiets:( ik betaalde Fl 129,-)
ik werk bij dixons maar kost niet 79,- was altijd al 129,95 stond wel een keer in de folder

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• sanderb
  • Laatst online: 18:54
Op donderdag 21 december 2000 13:43 schreef Visionist het volgende:
ok dan heb ik bv. roger wilco he... hoe kan ik dan praten met iemand inside the game?

bijvoorbeeld unreal tournament....
Das niet zo moeilijk: microfoontje inpluggen. in proggie de gevoeligheid instellen en dan zeg je "create" alle anderen kunnen dan joinen door jou ip in te vullen
(zet wel even een koptelefoon op...het is niet echt prettig als je jezelf 3 keer hoort omdat iedereen zijn speakers zo hard heeft staan dat dat weer opgepikt wordt door de mic

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op vrijdag 22 december 2000 11:08 schreef Justin2000 het volgende:
Waar kan je die "Ms gamevoice" kope of bestelle?
PriceWatch...

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 10:45 schreef Nibbles het volgende:

[..]

[..]
Hmmm, volgens mij ben jij op Voice Comm. tegen? :P

Leg uit plz..
Ik vind gewoon dat je niet met een of ander walkie talkie proggie moet gaan cstriken... Je kan toch ook gewoon de standaard radio commands gebruiken en eventueel een paar knopjes binden, ze zijn er niet voor niets hoor. Je kan zeker goed teamplay hebben zonder met elkaar te gaan praten plus is het vaak zo dat een team elkaar de posities van de tegenstander gaat doorgeven en dat is ook LaMe. Leer gewoon met C, X en Z spelen sheesh. Ga anders gewoon in de bouw met je vriendjes en een walkie talkie PUR-schuim sprayen ofzo.

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

tja als je zo kortzichtig bent, be that way

maar..
je kan namelijk de camera's in counterstriken zo zetten dat je alleen de teamgenoten ziet als je dood bent en niet van het andere team. het gaat gewoon een stuk sneller om dingen af te spreken als je een voicecom gebruikt, dat heet tactiek.

Op een lanparty ga je toch ook niet zeuren dat ze niet met elkaar mogen praten als ze tegenover elkaar zitten?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Begbie
  • Laatst online: 01-01-2025
Hahaha ik dacht dat CS op en top teamplay was....
Gamevoice is perfect daarvoor...
Ik speel Kingpin (JA JA :) ) en voor de bagman-mod werkt dat perfect... B-)
Bijna elke clan gebruikt of de GV of RW of BC

Zelf hadden wij eerst BC, maar toen hebben we masaal de GV aangeschaft, en dat is echt perfect... die voice commands heb je geen hol aan, maar mute knop en meerder kanalen is echt heel fijn... :D

En of je daar 100 piek aan uitgeeft is jouw zaak... De kwaliteit van de Gamevoice is echt wel veel beter dan RW en BC bij mekaar... zeker als je de update naar versie 1.1 hebt gedaan.. Na het installen van die update zijn de ping-probs ook opgelost-Eerst waren ging je ping soms raar doen als je met ze 6 tegelijk zat te ouwehoeren en te gamen

Ik was erg verblijd met dit vroege kerstkado

(erg trouwens als je op 2e kerstdag moet werken--- Planet Internet SUX!!! adsl ook trouwens ;) )

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• Begbie
  • Laatst online: 01-01-2025
Komt nog bij dat het gewoon heel erg vet is om met je game-maatjes te lullen (of heb je die niet Neo???? :P)

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Verwijderd

Toevallig, ik en me broertje hebben er net allebei 1 gekregen...

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op zaterdag 23 december 2000 19:21 schreef Ne0pHyt3 het volgende:

[..]
Ik vind gewoon dat je niet met een of ander walkie talkie proggie moet gaan cstriken... Je kan toch ook gewoon de standaard radio commands gebruiken en eventueel een paar knopjes binden, ze zijn er niet voor niets hoor. Je kan zeker goed teamplay hebben zonder met elkaar te gaan praten plus is het vaak zo dat een team elkaar de posities van de tegenstander gaat doorgeven en dat is ook LaMe. Leer gewoon met C, X en Z spelen sheesh. Ga anders gewoon in de bouw met je vriendjes en een walkie talkie PUR-schuim sprayen ofzo.
Ik heb geen flauw idee hoe het met CS in elkaar zit. Maar met UT heeft het totaal geen zin om posities van tegenstanders door te geven als je dood bent. Je kan beter respawnen neem ik aan ;) Er kan wel goed misbruik mee gemaakt worden als spectator zijnde. Maar die kun je uitschakelen, dus dat probleem is ook weer opgelost.

Trouwens, de landmacht mag toch ook wel met een radio communiceren? Of moeten ze heen en weer SMS'en? :+
Ik kan me trouwens heel matig concentreren op het spel, met zo'n headset op. Maar ik hoop dat dat went. Wij zijn er namelijk ook mee bezig.

Bij CS kun je toch niet respawnen? Als je dan nog wel tegenstanders kan bekijken, of je kan rondvliegen ofzo, dan zou ik het ook erg cheaty vinden. Leg ff uit aan deze CS-newbie plz ;)

Verwijderd

Pfffffffpfpfpfp
Het is een spel hoor geen realiteit maar die radio commands zitten er toch bij om te COMMUNICEREN, daarom heb je dus geen headset of whatever meer nodig.

offtopic:
Hoe krijg ik m'n cookie ofzo terug zodat ik niet telkens m'n loginnaam enz meer hoef in te tiepen????

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 26 december 2000 19:44 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Pfffffffpfpfpfp
Het is een spel hoor geen realiteit maar die radio commands zitten er toch bij om te COMMUNICEREN, daarom heb je dus geen headset of whatever meer nodig.
Wordt dan gezegd dat je het nodig hebt? Het is een zeer handig om te gebruiken. Maar je hebt het idd niet nodig. Het ging erom dat jij het lame vond.

offtopic:
Druk op 'wachtwoord opslaan' als je inlogt ;)
Als dat niet werkt, moet je ff bij je firewall kijken of ie geen cookies tegenhoudt ofzo.

Verwijderd

BC vind ik het best, maja veel mensen kunnen dat niet runnen vanwege firewall, dan is rw de beste optie :)....praten is wel whack maar nadeel is dat je sommige mensen hebt (ik kijk andere kant uit) die graag schreeuwen als ze doodgaan, en das niet echt relaxed voor teammates :)

Verwijderd

BC is van die free proggies ut best ( veroorzaakt bijna geen lag ), me hele RS Clan gebruikt, ik krijg ut alleen niet aan de praat, omdat ik ICShare gebruik, vet irritant dus! en LaMe, hmz kvindt van niet, juist handig en snel, en iedereen kent ut gebruiken, dus!!!

Verwijderd

bij een clanwar is het juist de bedoeling om de posities te verraden waarom dank je dat die rondloop magelijkheden erin zitten?

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 12:29 schreef ultimate het volgende:
bij een clanwar is het juist de bedoeling om de posities te verraden waarom dank je dat die rondloop magelijkheden erin zitten?
WaHAHahahha, haal jij ff die aardappels uit je hoofd en ga nadenken ofzo.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 27 december 2000 12:33 schreef Ne0pHyt3 het volgende:

[..]
WaHAHahahha, haal jij ff die aardappels uit je hoofd en ga nadenken ofzo.
Bij UT CTF is het iig wel zo.

Maak anders ff een topic "GameVoice in CounterStrike" ofzo. Dit is een serieus topic over GV.
Pagina: 1